SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Olej lniany po treningu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10756 Napisanych postów 46390 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć. Chciałabym zapytać się, czy łyżka/łyżeczka oleju lnianego po treningu zaszkodzi w posiłku po treningowym? W sensie czy wpłynie jakoś na ''wchłanialność'' białka :D
Bo tak się okazało, że z przyzwyczajenia dolałam sobie z łyżkę.. Eh.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 447 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10205
Nic się nie stanie Spokojnie - nie dajmy się zwariować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10756 Napisanych postów 46390 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Tomaso
Nic się nie stanie Spokojnie - nie dajmy się zwariować


Ooo to dobrze! Bo już się zaczęłam dygać :D Dzięki :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 56 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2222
Ja osobiście daje zawsze 20g. Jestem fanem oleju lnianego. Polecam i Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 23670 Napisanych postów 255732 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1320551
wykluczanie tłuszczy w posiłku po treningowym to stare poglądy
śmiało możesz dawać tłuszcze

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 884 Napisanych postów 11088 Wiek 139 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188241
Spokojnie dodawaj tłuszcze do posiłku potreningowego, sądząc po pytanie lepiej będzie jak skorzystaj z tematów podwieszonych tz. wylicz zapotrzebowanie: http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html a następnie po obliczeniu ułóż jadłospis wrzucając go w takiej formie :http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3519 Napisanych postów 61657 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 672507
Śmiało możesz dodać. Jednak w okolicy treningu polecam bazować na jednonienasyconych lub nasyconych a niekoniecznie wielonienasyconych.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na odchudzanie

Następny temat

Dieta... no właśnie jaka? (masa czy rekompozycja)

MenS