SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Okropny głód słodyczy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1937

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 326 Napisanych postów 8695 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 77244
1) obowiązkowa fotografia sylwetki w profilu mam takie niewyrazne foto

2) wiek - 22

3) waga/wzrost 188-189

4) staż treningowy - przerwy długie

5) cel cyklu - redukcja, rzeźba

6) stosowane już wcześniej suplementy- gluta, aminy, kretki

7) stosowane wcześniej spalacze- TSE, Scorch

8) suplemenyt stosowane przez ostatnie 60 dni- białko, wit-min, o3, wapń, HP, cm3, xpand, thermo stim

9) ilość dni wolnych od kreatyny- za 4dni kończe cykl

10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) - b:180, ww:100, reszta tłuszcze

11)przewidziane finanse na cykl- nie planuje zakupów, nie wykluczam
12) uwagi i sugestie


Problem otóż mam taki że wszystko ładnie udaje mi się trzymać tylko strasznie mam ochote na coś słodkiego i czasami na jakąś białą, pszeniczną bułe

Dzisiaj np nie wytrzymałem i zjadłem 2kruche ciasteczka takie małe i pudding waniliowy, to jakies 150kcal zupełnie niepotrzebnie.

Ma ktoś jakiś pomysł, bo czuje że takie wybryki mogą zle wpłynąć na moją redukcję

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
podaj jaką diete teraz masz ile ww spozywasz i w jakiej postaci polecam ograniczenie ich do okołotreningowych posiłków i skupienie sie na ww złożonych pozdr

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 326 Napisanych postów 8695 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 77244
B:180
ww:100
t:90

Wychodzi ok 2tys kalorii. Do tego dochodzą kcal z bcaa ale tego nie licze.

9:00 białko
10:00 4jaja + 50g węgli z wafli ryżowych, chrupkich razowych pieczywek itp
13:00-14:00(przed trenem) 150g cyc+ warzywa+ 50g węgli(pół worka kaszy gryczanej, ryż brązowy lub makaron razowy)+oliwa
16:30(po trenie) cyc, lub jakies inne mięso, ewentualnie ryba(zmieniam często) + warzywa
19:00 ryba 200g+ warzywa(pomidor lub brokuły) + orzechy włoskie
22:00 120g twarogu półtłustego+ uniliver
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14359
ty w tej diecie przeciez nie masz wegli prawie, dlatego masz takie glody na slodkie.

daj z rana owsiane, przed treningiem ww zlozone, po proste (ryze, banany etc)

jak Ci to wychodzi tylko 2k kalorii, to rzezbic nie wyrzezbisz za duzo, redukcja to sie zgodze, ale nie rzezba

Zmieniony przez - Precedens w dniu 2010-01-14 18:35:46

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 326 Napisanych postów 8695 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 77244
Z rana jadam owsiane czasami a czasami te wafle...

Mam jeszcze sporo fatu do zrzucenia stąd taka kaloryczność, jak zgubie co potrzebuje to później zwiększe troche kalorycznośc powolutku.

Co radzicie w takim razie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2643
PODOBNO chrom, pomaga w walce ze słodyczami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
te wafle i pieczywo chrupie wywal fajne są tylko z reklam, wysoko oczyszczone ww
daj owsiane górskie lub zwykłe zrób musli i będzie ok

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 326 Napisanych postów 8695 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 77244
Wątpie czy to pomoże bo dzisiaj na śniadanie (po aerobach na czczo wziąłem BCAA przed i po, prysznic i śniadanie)
Na śniadanie było mleko 0% + troche włoskich orzechów, kilka rodzynek no i 4łyżki owsianych, jedna łyżka ma 15g czyli jakieś 60g owsianych czyli wyjdzie prawie 50g węgli. Dobrze to rozkminiłem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14359
lyzka stolowa to 15 g oliwy a nie owsianych (to i tak sporne, wychodzi gdzies ~12g). wracajac do tematu to nawet na redukcje przy Twoim wzroscie i wadze (jak redukujesz to mniemam ze 100-85) 2000 kcal to o wiele za malo. ogolnie jesli chcesz bezproblemowo przechodzic obok slodyczy i o nich nie myslec, daj wiecej wegli do diety. mialem to samo, przyczyna byla za mala ilosc wegli (jadlem 2200kcal przy wzroscie 180, waga 67).

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
przy walce z głodem na słodycze powinniśmy przede wszytskim ograniczać węglowodany wysokorafinowane w naszej diecie to ona napędzają cały ten cykl

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 695 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 28933
poczytaj o keto . moze ci podejdzie . jak bedziesz mial czas ladowania weglami to sobie pozwolisz na co bedziesz mial ochote . tydz. temu zrobilem ladowanie po 3 tyg. 3 tyg. wytrzymalem na kalorycznosci niecale 1700. po 3 tyg.juz zauwazylem ze bylem wycienczony . regeneracja nie ta sama , zamulona psychika plus waga spadala za szybko / kontrolowalem ja codzien rano / imo glikogen spadl az za mocno wiec zamiast utleniac tkanke tlkuszczowa organizm zaczal utleniac bialko . jak juz napisalem waga szla za szybko w dol , a poziom bf sie nie zmianial . mn9iejsza o to . szybka rerakcja i decyzja o ladowaniu . przez kolejne 36 godzin jadlem kompletnie to na co mialem ochote , zachowujac tylko przerwy miedzy posilkami . glownie chleb , z racjoi takiej ze przez 3 tyg.wegle byly na poziomie <40g , i to tylko i wylacznie z warzyw wiec strasznie chcialo mi sie chleba . pozatym w pierwszych 3 posilkach nie obchodzilo mnie nic . pizza , lody chipsy . cokolwiek chcialem . przez 36 godzin zdobylem + 7 kilo . oczywiscie woda i glikogen . w czwartek wieczorem skonczylem ladowanie . w piatek z racji ze mialem duzo energii trening stricte silowy . w niedziele rano juz bylo minus 5 kilo . pozatym sobota i niedziela bez silki , bez aerobow . odpoczynek .w poniedzialek wtorek zrobilem trening , przykrecilem cardio i jest ta sama waga jak przed ladowaniem , a czuje sie psychicznie i fizycznie o niebo lepiej . znowu polepszona regeneracja , plus checi do cwiczen i spadki bf .
imo zastanow sie . moze warto zebys sprobowal keto ? ja polecam ud2 . jak chcesz daj email to podesle ebook .

ziomus polej ,jordan gouda jordan gouda wodna wodna wodna wodna zbliza sie koniec chlodna bomba bomba bomba - k***A ZASNOLEM !

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

po treningu

Następny temat

moja dieta do oceny ;D