SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ogónorozwojówka %)

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2359

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
To zaczynam mój trening ogólnorozwojowy wg tego planu:

1. Wyciskanie na ławce
2. Uginanie i prostowanie rąk (ze sztanga) w skłonie w przód
3. "Martwy ciąg"
4. Zarzuty sztangi na piersi
5. "Wyciskanie sztangi" - w postawie stojącej zakrocznej
6. Dynamiczne podrzuty sztanga ze zmiana nóg (wykroczna na zakroczna i odwrotnie)
7. Rwanie sztangi ze skłonu w przód
8. Półprzysiady ze sztanga na barkach
9. Przysiady wykroczne
10. Skłony tułowia w leżeniu przodem
11. Skakanka (conajmniej 1000 podskoków)

Przerwy między seriami 30s-1min, czas wykonywania jednego ćwiczenia 30s.

Plan jest 4 tygodniowy. Co tydzień mam zamiar zmiejszać długość przerwy i zwiększać czas wykonywania ćwiczenia. Ciężar stały.

Oceniać specjaliści :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3044 Wiek 31 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32840
jak chcesz zrobic 1000 podskokow w 30 sekund? pozatym to ty tu specjalista jestes
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Tam skakanka przecież oddzielnie jest %).

BTW jestem tylko znawcą :D.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1115 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6377
a mi sie wydaje ze malo na nogi trochu i brzuch
ale tak to fajne podwies DUDE(k) bo sie kilka osob o taki plan dawno pytalo

pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Tak podwieszac od razu :D.
Na brzuch dodam jeszcze jedno ćwiczenia


BTW Ćwiczenia zaczerpnięte z postu Kejt, później podam linka jak znajde :D.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 1713 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 34542
chcesz to robic obwodowo czy klasycznie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
3 razy w tygodniu. Wszystko na jednym treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 1713 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 34542
dobra ale ja nie o to pytam
pytam czy to bedzie obwod: czyli np. robisz cwiczenia od 1 do 13 po 1 serii, a pozniej powtarzasz od 1 cwiczenia, czy np. bedziesz robil najpierw 3 serie jedego cwiczenia, pozniej 3 serie drugiego i tak dalej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1115 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6377
mysle ze raczej ciezko nawet dudkowi bedzie na to odpowiedziec czy robic tradycyjne "stacyjki" czy normalny trening

ps. a ty kejt co polecasz bo sam jestem ciekaw
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 764 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2219
Co chcesz osiągnąć Miszczu ? Jakie są Twoje priorytety

Fazik reaktywacja

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 14568 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 53165
pewnie jego priorytentem jest ogólny rozwój

Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

roznica miedzy treningiem na wytrzymalosc szybkosciowa a treningiem na szybkosc

Następny temat

trening siłowy

Nutlove-choco