SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odzywki w butelce

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 756

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47465 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
witam, czy moge sobie rano przygotowywac odzywke na caly dzien? to byly by dwie butelki jedna z bialkiem serwatkowym a druga z gainerem. Przechowywalbym ta zmieszana z mlekiem odzywke w lodowce i pil miedzy posilkami 3 razy dziennie. Bo nie chce mi sie ciagle myc szklanek i wyciagac sprzetu (miksera)

"Jeżeli ktoś Cie nadepnie przeproś go"
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62881
mozesz tak zrobic tylko nie zapomnij pozniej wypic takiego shake, bo jak mleko sie zwarzy to bedzie rownie zamiatalo, przed wypiciem wstrzasnij dokladnie

*************************************************************
Szukasz taniego sklepu z odżywkami, z szybką, miłą i profesjonalną obsługą? Zajrzyj do: ODZYWKI.PL by Lalka. Gorąco polecam! Mój nr. 1
*************************************************************
Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Dzięki
Michał G. "GÓRAL"
.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. >>> Doradca w Suplementacji <<<

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47465 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
oczywiscie bede przechowywal calosc w lodowce. Spoko dzieki.

"Jeżeli ktoś Cie nadepnie przeproś go"
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

!THERMOGENIKI!CAŁA PRAWDA

Następny temat

gainer i bialko jak brac ??

Fruzelina