SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odstające łopatki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5808

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam problem z odstającymi łopatkami. Czy znacie może jakieś ćwiczenia korygujące tę wadę?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94077
wzmocnic musisz miesnie rownolegloboczne [polecam przenoszenie sztanigelki]
oraz miesnie zębate - [ przy cwiczneiu barkow unoszenie hantelek ponad linie barkow]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 995 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17318
Ale napewno od niedana ćwiczysz co?? Bo jak zaczynałem to też mi odstawały jak skrzydła gargulca ale z czasem gdziesik znikły

Wytrwałość- to jedyne co mi pozostaje

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 328 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8202
wiec powiem ci z mojego doswiadczenia jeśli cwiczysz w domu to mozesz zastosowac taki plan jaki ja mam- widac duzą poprawę i moje łopaty naprawde niewiele odstają. Oto mój plan:

1.podciąganie na drążku nachwytem 3x.. ( ile dasz rady- jesli nie dajesz rady to poloz sobie nogi na krzesle czy na czyms tam z czasem dasz rade sie podciagac juz normalnie)
2.pompki płasko 3x12-15
3.rozciąganie expandera nad głową 6x12
4.rozciąganie expandera wzdłuż tułowia 6x12 ale pamietaj ze po 3 serii zmien noge
5.rozciąganie expandera za sobą 3x12
6.pompki na poręczach 3x..
albo francuskie 3x12
7.uginanie ramienia w podporze o kolano 3x12

mozesz dorzucić jakies cwiczenia na nogi i brzuch ale ja nie zapisalem tego gdyz na nogi jezdze na orbitreku a na brzuch mam A6W dobrze bedzie jak z 1-2 razy wrzucisz w tygodniu basen, 5 min dziennie wiszenia na drązku swobodnie i rozciąganie. aha pamietaj te cwiczenia 3 razy w tygodniu :) i podstawa: NIE GARB SIE CHODŹ PROSTO !!!!!!!!!!!!!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 17 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 532
Tak sie złożyło że też się interesuje tym tematem i z uwagi na to że jestem zielony mam pare pytań odnośnie planu Tasaka.
1."podciąganie na drążku nachwytem 3x.. " czy rozstaw ramion ma tu znacznie?
2."rozciąganie expandera za sobą 3x12 " chodzi ci o "Francuskie wyciskanie jednorącz z ekspanderem" czy o "Rozciąganie ekspandera za plecami" (nzawy z atlasu).
3."uginanie ramienia w podporze o kolano 3x12" czy chodzi o "Uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie - w podporze o kolano ".
4.Pytanie ogólne: czy plan który zaprezentowałeś można wykonywać częściej niż 3 razy w tygodniu i z większa intensywnością?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 111 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 915
2.pompki płasko 3x12-15
czyli co ?? pompki klasyczne


TRENING DOMATORA



zobacz także - odżywki suplementy / kulturystyka
--------------------------------------------------------------------------------


Jest to rozdział poświęcony szczególnie tym, którzy nie mają dostępu do siłowni, a nawet do konkretnego(typowo kulturystycznego)sprzętu, jak sztangi, sztangielki, wyciągi, itp. Znajdziesz tutaj ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętów domowego użytku, jakie są dostępne w każdym domu. Znalazły się tutaj również ćwiczenia z użyciem prostego przyrządu, jakim jest ekspander(często bywa odnajdowany po latach gdzieś w szafie, jeszcze po ojcu lub nawet dziadku). Na wstępie należy zaznaczyć, że bardzo wiele zależy od naszej pomysłowości i od tego, jak potrafimy wykorzystać nasze otoczenie do wykonywania ćwiczeń siłowych. Podane ćwiczenia są tylko kilkoma przykładami takiego wykorzystania sprzętów domowych. W rzeczywistości jest ich o wiele więcej i od Waszej fantazji zależy, ile z nich da się wykonać w Waszym otoczeniu. Pierwsza część to prezentacja poszczególnych ćwiczeń(bez podziału na grupy mięśniowe), druga zaś zawiera konkretne programy treningowe z wykorzystaniem właśnie tych ćwiczeń(z części 1-szej).



CZĘŚĆ 1-WYBÓR ĆWICZEŃ:


1.POMPKI.

Pompki są tym ćwiczeniem, które możemy wykonywać w dowolnym miejscu i bez żadnego sprzętu. Rodzaje pompek są różne. Przedstawione zostaną najpopularniejsze i najefektywniejsze na różne grupy mięśniowe.


A.-Pompki klasyczne:

-główne zaangażowane mięśnie-mięśnie klatki piersiowej, trójgłowe ramion, przednie aktony mięśni naramiennych,

-wykonanie-tego ćwiczenia chyba nie trzeba bliżej opisywać-choć nie każdy wie, jak wykonać je poprawnie. Podstawowym błędem popełnianym przez ćwiczących jest wyginanie grzbietu w łuk do dołu. Poprawne wykonanie wymaga utrzymania tułowia w pozycji wyprostowanej przez cały czas trwania ćwiczenia. Drugim błędem jest zbyt mały zakres ruchu. Opuszczamy się zbyt płytko, a należy to zrobić do momentu, gdy klatka dotknie(nie uderzy, ale dotknie) podłogi, po czym powracamy(koniecznie bez podpierania się o podłogę klatką)do pozycji wyjściowej. Trzecim poważnym błędem jest niewłaściwe tempo-najczęściej jest ono zbyt szybkie. Właściwe tempo to ruch miarowy i wolny, z pełnym „czuciem” trenowanych mięśni. Kiedy już wiemy, jakie błędy powinniśmy wyeliminować przystąpmy do ćwiczeń. Pompki klasyczne można wykonywać pod różnymi kątami. Do zmiany kąta służyć nam mogą meble(krzesła, taboret, itp.).I tak np. jeśli chcemy zaatakować górną część klatki piersiowej wykonujemy pompki z nogami wyżej od reszty ciała(np. na taborecie-rys.5). Dla rozwoju wewnętrznych części mięśni klatki wykonujemy pompki w wąskim rozstawie rąk. Gdy chcemy mocniej zaangażować w ćwiczeniu tricepsy, a mniej klatkę to wykonujemy pompki wąsko, ale łokcie prowadzimy wzdłuż tułowia, a nie na boki(to z kolei angażuje mocniej mięśnie piersiowe).Gdy pragniemy, by rozciągnięcie mięśni było większe, a co za tym idzie, zakres ruchu i efektywność ćwiczenia były większe-wykonujemy pompki na trzech taboretach(krzesłach)-rys.3-jest to świetne ćwiczenie, porównywalne z wyciskaniem sztangielek na ławce poziomej.

UWAGI: Należy wziąć pod uwagę wagę naszego ciała i solidność budowy krzeseł-tak, by nie zrobić sobie krzywdy i przy okazji nie zniszczyć mebli.


??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 35012
po co piszesz ten post przeciez on juz chyba byl 20 razy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 490
też mam ten proble lecz ostatnio zmieniłem trening na grzbiet i zauważyłem znaczną poprawe, moim zdaniem najleprzymi ćwiszeniami śa podciąganie na drążku do brody i wiosłowaniw każdego rodzaju z użyciem dobrego ciężaru tak byś mógł wykonać ćwiszenie jak najbardziej technicznie.
polecam i pozdrawiam

You Can't Beat Me, You Can't Touch Me, I Am Mam Without Fear...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589


wplec w trening pleców ćwiczenie z ekspanderem

Zmieniony przez - Don Garcia w dniu 2005-07-27 16:47:42

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 46 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090


I np. to

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589
ja Michail własnie mam regeneracje, potym włącze te ćwiczenie do treningu pleców i zdam relacje później co i jak
Pozdrawiam

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co na szyje ??

Następny temat

Jak mam ćwiczyc i co?

Fitmeal