SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odstęp czasowy pomiędzy posiłkami

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4850

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2643 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24308
Od razu po trenignu carbo
tu od carbo bardziej istotna bedzie odzywka bialkowa
najlepiej to i to

Zmieniony przez - kolos88 w dniu 2007-04-20 15:47:59

Wojownicza dusza, więc po swoje ruszaj
na ławę nie zejdę nawet gdy dostanę karę, rezerwowy ze mnie żaden, ja rasowym napastnikiem !! Czuję w sobie straszną parę, widzisz mnie na piedestale? I słusznie się chwalę, cudze znam lecz swoje walę.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 5028 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 58196
Takkk? A dlaczego??

Mógłbyś wyjaśnić??

Zmieniony przez - fukinhot w dniu 2007-04-20 20:08:17

www.blog.myfit.pl - EKSTREMALNA REDUCKJA ! DORADŹ|SKOMENTUJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2643 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24308
no wiec przytocze wypowiedz qazara
przed jak i po treningu najwazniejsze sa aminokwasy wiecej posilek przed treningiem jak pokazuja badania odgrywa nawet wazniejsza role, dlatego tez powinien sie skladac z pelenego bialka,zlozonych ww<kasze,warzywa> oraz odrobiny tluszczy<z miesa,oliwy>. posilek po treningowy powinien skaldac sie z bialek oraz srednije ilosci weglowdanow z tad tez dobra opcja jest posilek <mieso+kasze/ryz/makaron> lub dla wygody jesli innaczej nie mzoemy wpc+carbo dawki sa juz zalezne od diety,celi,cech osobnika

i ellisa:

W badaniach jak już powiedziałem naukowcy odnośnie sportów siłowych zastanawiają się czy najbardziej ok. są np: aminokwasy egzogenne, czy może odżywka serwatkowa/kazeinowa z dodatkiem leucyny. Nie zastanawiają się szczególnie, czy lepsza będzie glukoza, carbo, czy może sacharoza pod kątem uzupełnienia glikogenu. W wielu badaniach właśnie wykorzystywana była sacharoza(cukier stołowy) - 30 g. Czy 30 g cukru stołowego daje optymalne uzupełnienia glikogenu po intensywnym treningu? Może tak, może nie - ważne, że wspólnie z aminokwasami stwarza odpowiednie środowisko anaboliczne, charakteryzujące się dostępnością aminokwasów i właściwym stężeniem insuliny. Czy da się budować masę mięśniową bez glikogenu? Oczywiście, że się da. Być może moja wypowiedz jest lekko kontrowersyjna w związku z tym co się zazwyczaj słyszy, ale przyznam, że jestem mocno negatywnie nastawiony do całej tej propagandy, która mówi, że bez potężnych ilości węglowodanów nie ma sportu.

na podstawie własnych doświadczen do tego nie doszedlem, dlatego kieruję się głównie ich wypowiedzimi

Wojownicza dusza, więc po swoje ruszaj
na ławę nie zejdę nawet gdy dostanę karę, rezerwowy ze mnie żaden, ja rasowym napastnikiem !! Czuję w sobie straszną parę, widzisz mnie na piedestale? I słusznie się chwalę, cudze znam lecz swoje walę.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 5028 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 58196
spoko... ja to popieram. Zauważ że dałem przykłąd nieco innego podejścia do sprawy.

tutaj masz przedtrenignowy 3 godziny przed trenigiem. A shake bialkowy 30 minut przed. po treningu carbo abyjak najszybciej przejść w anabolizm. Chodzi tu oto, że bialko wypite przed trnigniem wlasnie w momencie po treningu już krązy w najlepsze w krwioobiegu. A gdy pijemy je po treningu (nawet izolat, bo o hydrolizacie tu nie na miejscu jednak mpisać ze wzgledów oczywistych) to jednak czsasu troche mija zanim aminki zaczną wskakiwać tam gdzie chcemy..

Na myśli mam tu nie raz pojawiające się posty ludzi, którzy już tu (niestety ) nie piszą, że najlepszym antykatabolikiem zaraz po treningu są właśnie węglowodany...

Łączenie wegli+biako wydaje się być korzystne, międzyinymi w polaczeniu z kreatyną -to zostało badaniami (przedstawionymi przez ellisa bodajże) na forum udokumentowane.

JA sam po treningu daję zawszę kuskus+WPC... Po 40 minutach potreningowy

Chodzi mi raczej o dyskusję szerszą...

Zmieniony przez - fukinhot w dniu 2007-04-21 01:53:33

www.blog.myfit.pl - EKSTREMALNA REDUCKJA ! DORADŹ|SKOMENTUJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2643 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24308
a ja musze sie przyznac ze nie zauwazylem ze ten shake białkowy jest tuz przed treningiem

A gdy pijemy je po treningu (nawet izolat, bo o hydrolizacie tu nie na miejscu jednak mpisać ze wzgledów oczywistych) to jednak czsasu troche mija zanim aminki zaczną wskakiwać tam gdzie chcemy..

ja jestem za teorią qazara, który twierdzi, ze katabolizm potreningowy nalezy do tych "dobrych", wiec i chwile moge odczegac az te aminki wskoczą na swoje miejsce

JA sam po treningu daję zawszę kuskus+WPC... Po 40 minutach potreningowy
ja dokladnie to samo

Zmieniony przez - kolos88 w dniu 2007-04-21 07:05:08

Wojownicza dusza, więc po swoje ruszaj
na ławę nie zejdę nawet gdy dostanę karę, rezerwowy ze mnie żaden, ja rasowym napastnikiem !! Czuję w sobie straszną parę, widzisz mnie na piedestale? I słusznie się chwalę, cudze znam lecz swoje walę.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45246
ja jestem za teorią qazara, który twierdzi, ze katabolizm potreningowy nalezy do tych "dobrych", wiec i chwile moge odczegac az te aminki wskoczą na swoje miejsce

a jak ma się to do redukcji ???


JA sam po treningu daję zawszę kuskus+WPC... Po 40 minutach potreningowy


kuskus ma średnie IG więc nie jest najlepszym wyborem , o wiele lepszy będzie biały ryż



pzdr

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 5028 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 58196
Kus kus mi bardziej smakuje

www.blog.myfit.pl - EKSTREMALNA REDUCKJA ! DORADŹ|SKOMENTUJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 936
nie powinno sie jesc godzine potreningu tylko 15 minut po nim
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 6127 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 23461
te archeolog! spójż pierw na date,koles pewnie już zjadl potreningowy posilek


EDIT:
a po drugie teoja wypowiec to nie do konca prawdą jest

Zmieniony przez - makelroj w dniu 2008-04-14 00:22:53

życie jest za krótkie żeby byc małym



http://www.sfd.pl/Rola_tłuszczy_-_art_by_szoho-t185012.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Tłuszcz pod sutami %-)

Następny temat

Redukcyjna przy hmb POMOC potrzebna . . .

Whey vit