SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odpowiednio rozłożony trening?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2108

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1621
Witam wszystkich,

od niedawna (ok.6 tygodni) wróciłem do treningu po kilkuletniej przerwie, zawsze byłem zwolennikiem "dynamicznych" sportów jednak z braku innych możliwości oraz fatalnej formy wystartowałem z treningiem siłowym i kardio.
Trochę o mnie (wg ankiety):

Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Waga : 100(spadek ze 103)
Wzrost : 182
Cel treningowy : ogólna poprawa formy
Staż treningowy na siłowni : 6 tygodni
Uprawiane inne sporty : rekreacyjnie sporty zespołowe
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : siłownia
Dieta : brak, ograniczone niezdrowego jedzenia
Przeciwskazania medyczne : brak
Zażywane suplementy : brak
Ostatnio przerabiany plan: brak

Ustawiłem sobie trening 7 dni w tygodniu, jednak z czasem chcę dorzucić 1 dzień pełnego wypoczynku.
Plan treningu:
1-siłowy1 + kardio
2-kardio
3-siłowy2 + kardio
4-kardio
5-siłowy3 + kardio
6-kardio
7-kardio

Jako kardio: bieżnia, spacer (tętno ok. 135-137) 6* wsniosu, oraz przed wejściem na bieżnie 3 ćwiczenia na brzuch po 3 serie po 10/10/12 powtórzeń.
Ściąganie w dół na kolanach obciążeń na bramie(1 uchwyt), wznios nóg i brzuszki skośne na ławce skośnej z lekkim obciążeniem(ciężar 5kg na wyprostowanych rękach)
Do chwili kiedy nie osiągnę przy 6-6,2 km/h tętna 125 nie chcę wchodzić w interwały.

Nie znalazłem w regulaminie zakazu dodawania linków z innych stron, jeżeli tak jest proszę o info. Nie jest to forma reklamy tylko faktyczny plan jaki znalazłem i stosuję.
Siłowy1:
http://bodyinfo.pl/trening-silowy-plan-przykladowy-czesc-i/
Siłowny2:
http://bodyinfo.pl/trening-silowy-plan-przykladowy-czesc-ii/
Siłowy3:
http://bodyinfo.pl/trening-silowy-plan-przykladowy-czesc-ii/

Moglibyście mi doradzić, czy w tej formie się nie przetrenuje oraz co uważacie na taki miks, efekty się pojawiły ale to początek więc musiały :) Póki co nie odczuwam przemęczenia, a kardio raczej rekompensuje sobie siedzący tryb w pracy.

Dzięki!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1683 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 27917
7 dni treningu to raczej bardzo dużo Sam trening do niczego Zapoznaj sie z artem Pierwszy rok treningow w podwieszonych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340596
Po co Ci aż tyle cardio ? Na dobrą sprawę przesadzając z tą formą aktywności możemy pogorszyć formę ze względu na duże skoki kortyzolu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1621
Kardio stosuje do poprawy ogólnej wytrzymałości plus spalanie tłuszczu, każdy trening kardio to 30 min.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340596
faron
Kardio stosuje do poprawy ogólnej wytrzymałości plus spalanie tłuszczu, każdy trening kardio to 30 min.



Od spalania tłuszczu jest przede wszystkim dieta. A jeśli chodzi o poprawę wytrzymałości to cardio nie jest najlepsza opcja-chyba ze jesteś zapuszczony.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny

Water