SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odnośnie Metanabolu - Wazne pytanko

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2449

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 233 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5159
witam , szulkałem odpowiedzi na pytanie na forum - znalazłem ich mnóstwo ale ze nie znam się na tym to nie wieedziałem jakiej udzielić odpowiedzi bo wy udzielaliście przeróznych .

Kolega Szykuje się na cykl z odzywek i zeby to wszystko ruszyć z miejsca postanowił dorzucić 100 metki , sterydów nie zamierza ciagle brać - chce zobaczyć jak na niego podziała i wogóle .. Chłopak robi wszystko z rozumem dieta i trening są na poziomie.

I teraz czy oglibyście napisać mi
Jak brac 100 metki polskiej
Czy brac jakieś osłonki do tego
Jakie witaminy brac
CO na odblokowanie , jeżeli colomid to ile

jeżeli mozecie to podajcie orientacyjne ceny za 100 metki , za jakieś osłonki ( ile paczek potrzeba), i za odblok .. czy 10 tabs clomidu wystarczy ???.. Kumpel chce zrobić wszystko z rozumem bedzie brał osłonki witaminy i odblok - 100 mety to chyba nie dużo ale zawsze lepiej chuchać na gorące .. Licze na wasze wypowiedzi i pozdrawiam .

Powstałeś z prochu(...)to siE OtRZeP!!!! :P

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 2922 Wiek 36 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 39867
słabo szukałeś

meta 15mg/ed
do tego oczywiscie pelen kompleks witamin, omega 3
sylimarol do każdej tab. mety, mozesz zaczac lykac 2-3tyg. przed cyklem, po cyklu hepatil
po cyklu kreatyna
clomid, jesli juz, to wystarczy ~7 dni przed snem po jednej tabletce

baczny obserwator

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie