SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odchudzanie - pytanie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1571

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2141
Witam, od trzech miesięcy jestem na diecie +- 1500kcal. Z 86kg zszedłem już na 76.5 - ważyłem się tydzień temu na siłowni i wyniki prezentowały się następująco:
Weight - 76,5kg
Fat% - 17,6%
Fat Mass - 13,5kg
Muscle mass - 59,9
Zapotrzebowanie kaloryczne (leżenie na wyrku 24h) - 1867kcal
BMI - 25,3
Ideal body weight - 66,6kg (troche szatańsko;) )

Od połowy grudnia uczęszczam na siłownie 2-3 razy w tygodniu po około 1.5h, a w domu wykonuję co drugi dzień ABS 8minut na brzuch.

Chciałbym zjechać z masą do tej idealnej masy ciała - 67kg i przybrać trochę masy mięsniowej, żeby nie wyglądać jak "szczypiorek".

Poniżej zamieszczę przykładowy dzisiejszy plan żywieniowy (jestem studentem, więc z domu dostałem troszkę Gyrosa na obiad, a śniadanie jadłem u dziewczyny, stąd też znalazła się tam Nutella, bo nic innego nie miała do jedzenia). Zazwyczaj moje śniadanie wygląda podobnie do kolacji, czyli dwie kromki chleba razowego z pasztetem, paprykarzem, serem białym, żółtym lub jakimś warzywkiem. A obiad to ok. 100g kurczaka, średni ziemniak i jakieś warzywa (wszystko gotowane w parowarze)

Co zaproponowalibyście początkującemu "zawodnikowi" aby mógł dojść do tej wymarzonej wagi i zarzucił paroma kilogramami masy mięsniowej?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU

Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 575