SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odchudzanie - pytanie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1620

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2141
Witam, od trzech miesięcy jestem na diecie +- 1500kcal. Z 86kg zszedłem już na 76.5 - ważyłem się tydzień temu na siłowni i wyniki prezentowały się następująco:
Weight - 76,5kg
Fat% - 17,6%
Fat Mass - 13,5kg
Muscle mass - 59,9
Zapotrzebowanie kaloryczne (leżenie na wyrku 24h) - 1867kcal
BMI - 25,3
Ideal body weight - 66,6kg (troche szatańsko;) )

Od połowy grudnia uczęszczam na siłownie 2-3 razy w tygodniu po około 1.5h, a w domu wykonuję co drugi dzień ABS 8minut na brzuch.

Chciałbym zjechać z masą do tej idealnej masy ciała - 67kg i przybrać trochę masy mięsniowej, żeby nie wyglądać jak "szczypiorek".

Poniżej zamieszczę przykładowy dzisiejszy plan żywieniowy (jestem studentem, więc z domu dostałem troszkę Gyrosa na obiad, a śniadanie jadłem u dziewczyny, stąd też znalazła się tam Nutella, bo nic innego nie miała do jedzenia). Zazwyczaj moje śniadanie wygląda podobnie do kolacji, czyli dwie kromki chleba razowego z pasztetem, paprykarzem, serem białym, żółtym lub jakimś warzywkiem. A obiad to ok. 100g kurczaka, średni ziemniak i jakieś warzywa (wszystko gotowane w parowarze)

Co zaproponowalibyście początkującemu "zawodnikowi" aby mógł dojść do tej wymarzonej wagi i zarzucił paroma kilogramami masy mięsniowej?


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 575