SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odchudzanie - dieta + trening

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1534

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 94
Próbuję zrzucić na wadzę od miesiąca. Mam 17 lat, ważę 58 kg przy wzroście 167 cm. Chciałabym schudnąć do 6 kg. Byłam na diecie dukana oraz ogólnej zmyślonej od siebie (warzywa, owoce, minimalne ilosci tluszczu i cukru). Do tego lekkie ćwiczenia, do 300 brzuszków dziennie, 60 przysiadów, 300 schodków itp. Moja waga nie spadła, ale poddać się nie poddałam.

Dzisiaj mija tydzień od nowej diety i nowych zestawień ćwiczeń. Dodam, że dużo od siebie nie potrafię dać z powodów zdrowotnych (problemy z układem oddechowym) i lekkiego lenistwa :< No ale przejdźmy do rzeczy :

Potrzebuje porady przy diecie i ćwiczeniach by zrzucić jak najszybciej zbędny tłuszczyk bez efektu jojo. Jem regularnie co 3 godziny do 5 posiłków dziennie, stosuje zieloną herbatę w kapsułkach i piję do 2,5 l płynow (woda lub mleko). 5 posiłków składa się często z miseczka płatków x2 na chudym mleku 0,0 % , warzywa na patelni/gotowane brokuły itp., placki otrębowe do 4 szt., owoc i ewentualnie jogurt czy serek wiejski. Co do treningu co 2 dni postanowilam ze dodam o 10 - 20 kazdego cwiczenia, a wykonuje takie : chodzenie po schodach, brzuszki, przysiady, skakanka i 5 bieg (nie potrafię dłużej). Do tego od czasu do czasu spacer, rower czy (planuje) basen.

I o to główne pytanie :

Czego mało ? Co dodać ? Co zmienić ?
Przeczywam, że naczytam się takich opini jak "to nie trening, to rozgrzewka " i tym podobne więc prosiłabym o doradzenie ponieważ jestem w tym totalnie do dupy jesli chodzi o układanie ćwiczeń. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10804 Napisanych postów 47887 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ok więc tak, potrzebujesz jadać 5-6 zbilansowanych posiłków których podstawą jest mięso, źródło złożonych węglowodanów oraz zdrowych tłuszczy. Zacznij od schowania wagi do szafy, kup centymetr i pomierz obwody, bo one mogą spadać a waga stać w miejscu.

przykładowy plan odżywiania, schematyczny, możesz zmodyfikować według siebie

1. jajka płatki owsiane owoc
2. wolowina kasza gryczana oliwa warzywa
3. kurczak ryz brązowy warzywa oliwa
trenig
4. kurczak ryz
5. twaróg oliwa z oliwek warzywa

to taka najprostsza dieta, oczywiście możesz zamieniać ze sobą źrodła np wołowinę na kurczaka lub indyka, kaszę na ryż lub makaron razowy. Poczytasz będziesz wiedzieć o co chodzi.

Co do ćwiczeń to znowu stare schematy z pani domu po 300 brzuszków . Tłuszcz pali trening tlenowy, czyli aeroby jak bieganie jazda na rowerze. Najlepiej jak dołożysz siłownie do tego, jeśli nie masz możliwości to porób sobie te ćwiczenia jak przysiady wykroki pompki a potem biegaj. Możesz dorzucić bieganie rano na czczo, będzie lepiej tłuszcz lecieć.

Powiedz do czego masz dostęp, oraz zapomnij o tych dukanach i innych wynalazkach.

edit:
'Mam 17 lat, ważę 58 kg przy wzroście 167 cm."
to niewiele mówi, daj ankietę działu i najlepiej foto sylwetki

Zmieniony przez - P4tr1ck w dniu 2011-04-26 21:32:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 94
Z zdjęciem będzie ciężko, ale podam wymiary tak :

Biodra : 93 cm
Udo : 51 cm
Talia : 66 cm
Pas : 76 cm

Jeśli chodzi o dostęp, no cóż... basen, rower, spacery, bieg. Z siłownią oraz całymi aerobikami i fitnessami (czy to to samo to ja tam nie wiem) jest ciężko ponieważ potrzeba pieniążków, ale moim zdaniem jak sie chce to i bez tego mozna duzo osiągnąć - oczywiscie z pomocą jakiej szukam tutaj :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10804 Napisanych postów 47887 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Z wymiarów u dziewczyn nie potrafię sobie wyobrazić stanu sylwetki.

No cóż, to zostaje dużo biegania, oczywiście na odpowiedniej trasie zeby stawy nie dostały, oraz trening domatora, czyli to wszystko co można zrobić w domu. Przysiady, pompki, drążek, wykroki itd. Musisz wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne (jests opisen na forum jak) i pod to ułożyć dietę, jak to zrobisz zajmiemy się treningiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 94
W tym rzecz, że nie wyciągne więcej niż 5 minut czy ewentualnie do 8. Ile zalecane jest dziennie ćwiczyć by trening był skuteczny ? I przykładowo jak powinien wyglądać, ile tygo ile tamtego ? :>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10804 Napisanych postów 47887 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Możesz dać 3x tydzień taką namiastkę FBW w domowym stylu który zająłby Ci 35-45 minut, potem 20-40 minut biegu (zaczynasz od 20 a potem coraz dłużej). W dni nietreningowe biegasz na czczo rano przed śniadaniem również 20-40 minut. Ja tak to widzę, sprawdza się w przypadku osób z którymi trenuję. oczywiście dieta na 1 miejscu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 94
Jeśli chodzi o zapotrzebowanie kcal, wyszło ok. 1628 kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 94
A po za bieganiem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10804 Napisanych postów 47887 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie za mało? Z uwzględnieniem treningów i całej reszty? Z doświadczenia wiem że ludzie chcą na redukcji dać jak najmniej Jesli wszystko poprawnie to ułóż dietę na tyle kcal, możesz dać 2g białka na kilogram i trochę ponad 1g tłuszczu na kilogram masy ciala, reszta węglowodany, głównie koło treningu i z rana.

tu masz forum o treningu w domu, uważam że fajnie byłoby go dodać do biegania i reszty aero
http://www.sfd.pl/Trening_w_domowych_warunkach-f308.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 94
No właśnie nie wiem czy nie za mało :D Oj gdy by tak z razy 4 to bym była zadowolona ;d Dzięki za pomoc :) Już się biorę za lekturkę i układanie diety :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 94
O ... i jeszcze jedno pytanko bo jak widzę te treningi są dla mężczyzn, kaj ja Ci się podciągnę na drążku czy zrobię 10 pompek ? ;d Czy są może specjalnie dla kobiet ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

poszukiwana instruktorka pole dance bydgoszcz

Następny temat

metody przechowywania warzyw z wiosny na zimę

Whey vit