SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odchudzanie (Pilna pomoc)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 442

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

17

Płeć

M

Cel

Utrata wagi, zejście do 100kg

Waga

150

Wzrost

185

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Wstaję o 6 rano, chodzę do liceum, zajęcia mam max do 15. Trening zależy od wolnego czasu, ale głównie po szkole, spać chodzę o 23/24.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Jedynie siłownia. Teraz może być z tym problem w domu posiadam tylko rowerek.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Brak

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosunkowo dobry.

Stosowana lub planowana suplementacja

Brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 17 lat Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 38
Witam serdecznie wszystkich. Mam 17 lat, 185cm wzrostu, od zawsze byłem "większy".
Zacząłem chodzić na siłownie jakiś miesiąc temu, moja waga na tamten okres to 145kg.
Treningi 3x w tygodniu godzina cardio. Po tym okresie waga wskazuje 150kg...
Dodam że nie jem jakoś specjalnie niezdrowo. Ale dość nieregularnie.
Nie posiadam żadnych chorób typu astma, tarczyca itd. Podczas ostatnich badań które miały miejsce jakoś rok temu wszystko było ok. był jedynie problem z długim spalaniem pokarmu czy coś takiego.
Chciałbym prosić was o rady, co robić co nie...
Chciałbym też kupić plan treningowy i dietetyczny.
Z góry dziękuję za pomoc, myślę że to ostatni gwizdek bo moje ciało i tak jest już mocno wyniszczone. Pozdrawiam i dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2843 Napisanych postów 51026 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343993
Zacznij od policzenia zapotrzebowania dostosowanego do Twojej aktywność, w kolejnych linkach masz informację jak dobierać produkty, przepisy na urozmaicenie diety znajdziesz w Kuchni SFD.
http://www.sfd.pl/-t276436.html - Wzór na zapotrzebowanie kaloryczne.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html-  Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 17 lat Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 38
Kompletnie sie na tym nie znam, przeczytałem to i to trochę dla mnie czarna magia. Wolałbym zapłacić za ułożenie diety i planu treningowego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15878 Napisanych postów 12549 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247292
Przysiądz jeden wieczór i poczytaj teamty od kolegi wyżej a nie idz na łatwiznę :) wiedza ci zostanie na zawsze , w jakiej formie robisz cardio?? bo przy tak dużej otylości wiele form aktywności nie jest dla ciebie z racji zbyt dużego obciążania stawów .Możesz zobaczyć ofertę planów na www.potreningu.pl 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 18504 Napisanych postów 17459 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343338
od spojrzenia i przescrolowania niczego nikt się nie nauczy, przyłóż się, spróbuj coś sam zrobić i dopiero wtedy możesz mówić o tym, że nie wychodzi i nie umiesz
http://www.sfd.pl/temat314751 - Dla początkujących (dieta)
http://www.sfd.pl/temat373792 - 10 wskazówek żywieniowych
http://www.sfd.pl/temat367367 - Podstawy układania diety
http://www.sfd.pl/temat821284 - Podstawy układania diety cz.2
http://www.sfd.pl/temat523670 - Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2
http://www.sfd.pl/temat525889 - Co jeść w szkole
http://www.sfd.pl/temat183005 - Dieta na każdą kieszeń
http://www.sfd.pl/temat315296 - Dieta - ułóż sam/a
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4438 Napisanych postów 66261 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694658
Bez wątpienia podstawą kształtowania sylwetki jest odpowiednia dieta dobrana pod nasz organizm i aktywność fizyczną i własne ta aktywność fizyczna. Szczególnie znacznie ma tutaj trening siłowy. Z tego też względu polecam skupić się na tych podstawach. Polecam poczytać na temat treningu siłowego e tym oto artykule, ułożyć go i dać do sprawdzenia:

https://potreningu.pl/articles/6102/jaki-trening-dla-poczatkujacych-wybierz-fbw

Następnie wyliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne, dokładnego wzoru, który otrzymałeś. Reszta w dalszych krokach.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 17 lat Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 38
Dobra panowie z tego co zrozumiałe i obliczyłem. TDEE wyszło mi 3258.41. Ma to sens czy coś robię źle?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 17 lat Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 38
i przy okazji, czytałem poradnik "Dieta ułóż sam" i tam jest informacja o programie do układania diety, niestety link do niego już nie działa, istnieje coś innego? Bo znajduje same płatne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 395 Wiek 30 lat Na forum 198 dni Przeczytanych tematów 4760
Steeuu
i przy okazji, czytałem poradnik "Dieta ułóż sam" i tam jest informacja o programie do układania diety, niestety link do niego już nie działa, istnieje coś innego? Bo znajduje same płatne


Mogę ci wysłać pdf anabolic cookbook od Greg Ducete jak chcesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 18504 Napisanych postów 17459 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343338
wejdź na potreningu i skorzystaj z dziennika
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4438 Napisanych postów 66261 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694658
Czy ma sens i czy robisz dobrze/źle możemy tylko zaufać Twoim umiejętnościom matematycznym. Na pewno wynik zapotrzebowania kalorycznego wygląda sensownie. Jeżeli chcesz abyśmy zobaczyli dokładniej, to wklej całość obliczeń. Wtedy będzie można napisać coś więcej na ten temat.

Celem jest redukcja tkanki tłuszczowej, więc od zapotrzebowania kalorycznego odjąć należy około 300 kalorii.

Następnie ustalić ilości składników odżywczych: białko 2 gramy, tłuszcze 1 gram i reszta kalorii pochodząca z węglowodanów.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dietka na masę do oceny

Nutlove-choco