SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odchudzanie = dieta + ćwiczenia ... ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 875

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 50
To mój pierwszy post na tym forum więc pragnę wszystkich przywitać więc Witam ;)
Mam problem z dietą + brzuszkiem mianowicie jako dziecko(6-11 rok życia ) byłem pulpecikiem przez kilka lat nie wiadomo skąd udało mi zrzucić paręnaście kg.
Dowiedziałem się że rodzina planuje wyjazd za rok do Chorwacji chcę jakoś wyglądać zrzucić jeszcze fałdy które widać szczególnie przy siedzeniu ;/
Rodzina mówi że chyba nigdy nie widziałem osoby przy „kości" , ale co z tego skoro sam się źle czyje w swoim wyglądzie. Mam 14 lat i zrobię wszystko żeby zgubić jeszcze zbędne kg i fałdy tłuszczu … Nie mam specjalnej diety do tej pory jem śniadanie : jajecznica albo płatki na mleku ;) , obiad : to co jest ;D nie lubię tłustego mięsa więc jem przeważnie albo fasolkę albo pierś kurczaka no i później nic bo nie odczuwam głodu. Piję wodę a jak nie ma to herbatkę Nestea .Wyliczyłem zapotrzebowanie kaloryczne : 66 kg x 24 h = 1584 1584 x 1.1 = 1742,40
Nie wiem czy jest to dobrze obliczone ?  ale jeśli tak i tyle kalorii mam jeść żeby schudnąć to spoko, mi to obojętne czy dieta będzie nudna, monotonna i nie wiadomo jeszcze jaka jestem w stanie się jej podjąć . Proszę tylko o dokładnie napisanie mi diety każdy dzień tygodnia, godzina itp. Proszę tylko pamiętać że od 8.00 do 15.00 (prawdopodobnie ) będę w szkole więc na to 2 śniadanie przydało by się coś w stylu orzechów laskowych albo jakaś kanapka … a jeśli obejdzie się bez 2 śniadania tym lepiej tak jak pisałem nie odczuwam za szybko głodu więc jak zjem śniadanie w domu to bez problemu wytrzymam do obiadu. Przyznam sog’a jeśli ktoś naprawdę się postara i mi pomoże w ułożeniu diety … na marginesie wstaję o 6.30 w roku szkolnym więc najlepiej żeby 1 posiłek był o 6.45 gdyż muszę mieć czas na wyszykowanie się i dojście do szkoły, ostatni natomiast koło 18 gdyż nie jem później i nie chcę tego zmieniać ;)
Co do ćwiczeń to tak : Ćwiczę pompki (5serii po 10) oraz brzuszki (3serie po 15) co 2 dzień. Planuje zakupić orbitrek za 3-4 tygodnie więc na pewno przeznaczę przynajmniej godzinę na ćwiczenia … Jeśli znacie coś oprócz biegów co pozwala na spalanie tkanki tłuszczowej to bardzo chętnie dołożę to do moich ćwiczeń ;)
Jeszcze raz przypominam będą SOGi za poważne podejście do sprawy i pomoc mi przy zrzuceniu brzuszka i wykształtowaniu figury

SOGi przyznam po wróceniu do domu z wakacji za tydzień :) Z góry dzięk


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 14

Waga: 66

Wzrost: 174

Obwód klatki: 88

Obwód ramienia: 29

Obwód talii: --

Obwód uda: 52

Obwód łydki: --

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: Nie wiem jak sprawdzić nie mam dużego brzucha lecz przy siedzeniu widoczne fałdy tłuszczu

Aktywność w ciągu dnia: Przy rozpoczęciu roku szkolnego : wf 3 razy w tygodniu(bieganie + piłka nożna lub siłka ). Biegam 3 razy w tygodniu kilometr

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Planuję zapisać się do klubu sztuk walki ( kickboxing ) ale to nie jest jeszcze pewne

Odżywianie: Tak jak pisałem śniadanie przeważnie jajecznica lub płatki na mleku, obiad to co będzie a kolacji przeważnie nie jem gdyż nie odczuwam głodu

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: Bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: Planuje zakupić orbitrek

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Nie. Chyba że Aqua Slim lub Alli ale nie wiem czy w moim wieku jest to wskazane i czy nie przyniesie skutków ubocznych

Stosowane wcześniej diety: 1 wraz z siostrą ale nie znam nazwy dokładnej nazwy tej diety
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 321 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16684
Waga : 66

Wzrost : 174


weź kurva masuj p.p

bmi 21.8
Jak na moje to przy siedzeniu prawieże każdy ma fałdy.
Zacznij lepiej siłownię- fbw później split 2-3x tygodniowo, jeśli z tym brzuchem coś na prawdę jest nie tak, mięśnie się wyrzeźbią i będą one jakoś trzymały kałdun
Jeśli aż tak źle wygląda ten brzuszek

„Pain hurts”

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 147 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1862
Poza tym uważaj w tym wieku zarówno z odchudzaniem, jak i siłownią. Szczególnie z odchudzaniem. Cały czas rośniesz i dojrzewasz, i możesz sobie krzywdę zrobić. Ogranicz tylko słodycze, fast foody, etc., zacznij więcej biegać, rowerek jakiś, tak w granicach 40-60 min, może zacznij uprawiać jakiś sport na poważnie(koszykówka, piłka nożna, ręczna).

Zmieniony przez - Kszyhuu w dniu 2010-08-15 12:19:46

'No pain, no gain..'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 275 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5029
10 wskazowek zywieniowych + kupa ruchu. Mlody jestes - jedz kiedy czujesz glod, tylko zwracaj uwage na to co jesz :)
Powodzenia.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Dieta Ocena Pilnie

Water