SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odchudzanie/treningi

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 732

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

18

Masa ciała

72

Wzrost

177

Obwód klatki

98

Obwód ramienia

33

Obwód talii

84

Obwód uda

51

Aktywność fizyczna w skali tygodniowej

4-5 razy

Cel

Zrzucenie paru kilogramów, spalenie tłuszczu

Ograniczenia żywieniowe

brak

Stan zdrowia

bardzo dobry

Zażywane leki

brak

Ograniczenia treningowe

brak

Przebyte urazy

brak

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty

brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów

tak

Stosowane dotychczas diety

nie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez solaros z działu Odchudzanie i forma po męsku.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 58
Witam, mam 18 lat, staram się od jakiegoś czasu zrzucić parę kilogramów + przede wszystkim spalić tkankę tłuszczową.
Trenuje 4-5 razy w tygodniu, 4 razy chodzę na siłownie i raz ok. godzinę pograć w piłkę na hali. Po każdym treningu na siłowni dodatkowo trenuję na worku 3-4 serie, każda po 2 minuty + ok. 10 minut skakania na skakance, nie jadam fast foodów, słodyczy, nie piję alkoholu, posiłki jadam zróżnicowane, 2-3 razy w tygodniu robię sobie kurczaka na parze z ryżem.
Jakie ćwiczenia dodatkowo byście proponowali bym robił, co dodawał do swoich posiłków i co przede wszystkim omijał w jedzeniu ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wirda Taekwondo Coach
Ekspert
Szacuny 191 Napisanych postów 4978 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35908
Zapoznaj się z tematami podwieszonymi w dziale, wrzuć też przykładową miskę

Trener PoTreningu.pl
AdrianIwanowski.eu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4077 Napisanych postów 64581 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 686527
Kurczak 2-3 razy w tygodniu nie wystarczy żebyśmy mogli stwierdzić jak wygląda Twoja dieta. Wrzuć zrzut ekranu z dziennika potreningu.pl razem z wyliczeniami. Czytałeś założenia IF?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 28242 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125433
...

Zmieniony przez - Saida w dniu 2013-11-14 23:18:28

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 28242 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125433
Saida
Jak dokładnie wygląda trening na siłowni? Jakie ćwiczenia robisz, z jakim ciężarem? Bez tego ciężko powiedzieć, co miałbyś dołożyć

Zmieniony przez - Saida w dniu 2013-11-14 23:18:28

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 58
Plan treningowy :

Poniedziałek : klata na ławce prostej, 4 serie(serie odpowiednio 12,10,8,8 powtórzeń), ciężary między 50-65 kg. co serię zwiększam ciężar o 5, następnie ławka skos w górę ciężarami 40-55 kg, na koniec rozpiętość hantlami. Po skończeniu ćwiczeń na ławce robię lekko ćwiczenia na bicepsa, hantle(8.5kg) gryf(20kg), wyciąg (15kg) każde ćwiczenie po 4 serie(8 powtórzeń) tym samym ciężarem, pod koniec 3 serie po 2 minuty na worku, oraz 5-7,5 minut skakania na skakance. Ponadto na sam koniec ćwiczenia wykonuję : brzuszki skośne na ławeczce(4x30 powtórzeń) oraz ćwiczenie na mięśnie brzucha na podporze (4x20 powtórzeń)

Wtorek : Barki, wykonuję tu 4 ćwiczenia(może lepiej żebym nie opisywał dokładnie jakie) ale wykonuje je wszystkie ciężarami ( 15-25 kg). Po ukończeniu ćwiczenia tej części ciała, następnie robię tricepsa ( sztanga, gryf, hantle, wyciąg(4 ćwiczenia, ciężar w granicach : 12,5-25 kg, każde ćwiczenie 3 serie po 8 powtórzeń. Pod koniec jak zazwyczaj następuje krótki trening na worku(3 serie po 2 minuty) oraz skakanie na skakance 10 minut. Na sam koniec 4 serii brzuszków po 50 powtórzeń.

Środa : ten dzień tygodnia przeznaczam tylko i wyłącznie na ćwiczenia na worku+ skakanka, 6 serii po 2 minuty ćwiczenia na worku, w przerwach( 2 minuty) między seriami skakanie na skakance, na sam koniec skakanie na skakance 12,5 minuty bez przerwy.

Czwartek : Tutaj dzień luźniejszy, chodzę z kolegami na halę grać w piłkę więc trening, o ile to można tak nazwać średnio ciężki

Piątek : W ten dzień robię plecy, zaczynam od 4 serii po odpowiednio( 8,8,8,6) powtórzeń na drążku szerokim, następnie 3 ćwiczenia na wyciągu(4 serie, 10 powtórzeń każda seria, ciężary 35-50 kg). W ten dzień zamiast tricepsa lub bicepsa, również skupiam się na mięśniach brzucha, wykonuje 10 serii brzuszków na podporze po 15 powtórzeń, 5 serii po 30 powtórzeń brzuszków na ławeczce, a na sam koniec brzuszki ze skrętami (3 serie po 20 powtórzeń)

Sobota i niedziela odpoczynek

A co do diety to ciężko ją nazwać dietą,

śniadanie : jadam 3 razy w tygodniu,płatki corn flakes, jajecznica na maśle, 1 bułka ser szynka pomidor/ogórek

II śniadanie : zazwyczaj jest to zwykła kanapka z serem i jakimś warzywem(zależy co jest w domu)

obiad : 2-3 razy w tygodniu jadam kurczaka na parze, a tak to raczej jadam to co mama zrobi,

podwieczorek : jogurt lub 2 banany

kolacja : płatki corn flakes lub staram się nie jeść.

W tym co wyżej napisałem to co byście zmienili(wiem że jest tego wiele) ale prosiłbym o jakieś wskazówki, rady, przede wszystkim co do pory dnia posiłku, czy jeść np. kurczaka z ryżem przed treningiem, czy po treningu, o której godzinie jeść ostatni posiłek oraz czy opłaca mi się brać białko Scitec Nutrition 100% whey podczas gdy chce spalić tłuszcz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2728 Napisanych postów 50680 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341787
jak jesteś już w tym dziale to wrzuć wszystko zgodnie z jego zasadami - czytelnie rozpisany trening(choć widzę, że split, a przy takich wymiarach niekoniecznie jest Ci on potrzebny) i dietę w formie zrzutu z potreningu.pl .

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Obciązenia gumowe do atlasu Hanseatic Sportline

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 111kg

FuckBaton