SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywki dla fightera? CM3?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2603

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1493
Witam,
Dane w profilu. Aktualnie trenuję od 3 miesięcy sztuki walki. Zaczynałem 1,5 roku temu, ale była przerwa na kontuzję.
Aktualnie "dokarmiam" się tylko białkiem uzupełniając dietę i L-karnityną.
Proszę osoby trenujące SW o porady, czy można (szczególnie, że stały trening mam od tego powrotu do sportu 3 miesiące temu) włączyć kreatynę? Już mi doradzono, że jeśli kasa to nie problem to mogę odpuścić sobie monohydrant.
Mam do dyspozycji CM3 Treca, ale zastanawiam się, czy nie jest jeszcze dla mnie za mocne? Mogę też się zaopatrzyć w Animal Pumpa.
Czy przy treningach SW włączyć glutaminę?
Z góry dzięki za wszystkie porady:).
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1493
Aha dodam, że ten początek był 1,5 roku temu, ale miałem później dłuższą przerwę. Także doświadczenie już jakieś zgromadzone jest, ale organizm w pewnym sensie przyzwyczaja się od nowa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 11601 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 70678
BCAA przed i po treningu by sie nadalo mysle
kreatyna nie zaszkodzi ale ciezko mowic o efektach...cos pomoze napewno, sprobuj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 38 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 30360