SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywki - Początkująy

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1152

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 217
Jestem Początkowy w tych sprawach po około 2 miesiące treningów. Mam 16 lat. Mam tutaj pytanie po jakiś jeszcze 2 miesiącach chce wziąć jakąś odżywkę . Ważę 74 kg przy 183 wzrostu jednak teraz waga jest taka raczej ze względu na tkankę tłuszczową . Jeśli chodzi o brzuch to mam flaki nie mięśnie , lecz oczywiście nad tym pracuję .
Góra ciała już jest do wytrzymania .Jeśli chodzi o odżywkę to chciałbym w miarę tanią i jak najbardziej zdrową . Nie wiem czy powinienem na masę czy na co ,nie znam się :) Pomożecie mi dobrać ??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2324
Ankieta!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2324
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2324
i uzupełnij profil
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 217
1) Zdjęcie : http://img263.imageshack.us/f/dsc00066f.jpg
2) wiek : 16 lat
3) waga/wzrost : 74 kg/183 cm
4) staż treningowy : 2 Mieśiące
5) cel cyklu : Zredukowanie Tłuszczu i nabranie masy mięśniowej
6) stosowane już wcześniej suplementy : Nie
7) stosowane wcześniej spalacze : Nie
8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od : -