SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Odżywki Masa I Praca. Pomoc w suplementacji.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 227

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 340 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 12
Siema chciałbym zacząć o tym od razu że nie jestem żadnym maniakiem siłowni potrzebuje jedynie pomocy dla początkującego w nabraniu masy przez to że ostatnio zacząłem pracować 7 dni w tyg nie mam czasu na siłownie jeżeli chodzi o rzeźbę dużo za młodu trenowałem mam 22 lata jedynie potrzebuje zdobyć masę i zadbać o wielkość plecków nie koniecznie w jak najmniejszym czasie ale skutecznie i bez spalania też niepotrzebnych kalorii godzinami na siłce bo jak pisałem dużo tyram. Więc pomóżcie mi ! tylko jakie suplementy łykać. O dietę nie musicie sie martwić kupię 5kg piersi to pomoga.. ale zawsze chyba jedynie mi się wydawało że zyskiwałem masę, cały czas pije węglowodany (carbo) od dłuższego czasu. Z innymi suplementami historia taka że gainery i ultra białko miesiac po miesiacu przechodziły w cień aż zostałem przy samych carbo i dużą iloscią izotoników (hot,olimp)



Podam na dole jakie z suplementów mógłbym zacząć brać bez przeszkód i jakie też posiadam, może coś mi brakuje.. więc prosił bym was bo chcę się dowiedzieć jak wy zyskiwaliście masę i w jakiej kolejności podczas zwykłego dnia brać takie pierdoły :



- Gainer ( mass acceleration )

- Dextroza (olimp)

- Kreatyna

- BCAA (proszek)

- Białko ( ultra )

- Węglowodany (carbo)

- Glutamina (pillsy)

- Troche kolagenu ( flexit pillsy)

- Izotoniki ( hota musze z rana może znacie lepsze izo piszcie )




Interesuje mnie jedynie kolejność i skuteczność jeżeli czegoś istotnego brakuje nigdy nie miałem osobistego trenera możecie pisać pomóc i jak wy zyskiwaliście mase podczas cięzkiej pracy ale skutecznie. ?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4384 Napisanych postów 69724 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 589216
„ dużo za młodu trenowałem mam 22 lata „
Ogarnij się ....
Twoje podejście jest bezsensowne
Myślisz ze kupisz 5 kg kurczaka i tonę supli i to załatwi sprawę ?
Zacznij od podstaw , większość supli kupiłeś na marne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6483 Napisanych postów 142564 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1131393
jw tym bardziej ze jak napisales jestes osoba ktora raczej podchodzi do tematu rekreacyjnie.
zostaw sobie BCAA, bialko, kreatyne, reszta zbedna skup sie na tym aby podciagnac bardziej odzywianie i dobry trening
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Fury nowa a stara wersja.