SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywki2

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 264

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 450 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7665
Witam. Wczoraj pytałem się o odżywki na masę, natomiast dziś po przemyśleniu i przeczytaniu pewnego postu, że od redukcji jest mniej widać Gino postanowiłem, że trochę zjadę z kg :) i w tym spowrotem pytanie do was, jakie odżywki by przy redukcji nie tracić miesni a żeby się może trochę nabily?
Spalacz myślę że póki co zbędny jest.
Kreatyna jablczan, witaminy, bcaa i coś jescze dorzucić? Chciałbym biegać a z bieganiem u mnie ciężko. Jakieś odżywki na kondycję są?

Dieta tak jak pisałem robiąc masę 30-40% trzymania michy.
Wiek 25
Waga 79
Wzrost 173
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19656 Napisanych postów 18205 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346855
jeżeli dietę będziesz miał ogarniętą, to do tego zestawu jeszcze można dorzucić beta alaninę na zwiększenie wytrzymałości mięśni, dodatkowo działa synergistycznie z kreatyną.
Natomiast jak dieta będzie leżeć to żadne suplementy nei pomogą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 450 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7665
Sam sobie diety nie ułożę, ale ze wszystkich diet które miałem robione na masę wystarczy odjąć np 1 posiłek? Czy trzeba jednak bardziej wyliczyć te kalorie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19656 Napisanych postów 18205 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346855
przykładowo: Twoje zapotrzebowanie może wynosić powiedzmy 3000kcal, dostarczasz 3500kcal w tej chwili więc jesteś na masie, chcesz redukować, więc uznałeś że odejmiesz jeden posiłek, ale posiłki są różne - odejmiesz jakiś "duży" który ma 800kcal to będziesz miał 2700kcal czyli ok, ale odejmiesz jakiś mini który ma 200-300kcal i jesteś nadal na plusie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 450 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7665
Okej rozumiem :) dzięki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9159 Napisanych postów 153099 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1202733
Witaj!

niby postanowiles redukowac, ale glowa jednak chyba chce masy
nie sa sie jednocześnie schudnac i "nabic" miensi jak anpisales.
ok sylwetka zrobi sie nieco ladniejsza, pelniejsza, jak zredukujesz fat, ale nie liczylbym tutaj na to, ze zbudujesz miesnie
jak nie znasz sie na tym, jak ulozyc diete, jak przeprowadzic redukcje to zawsze mozesz skorzystac z pomocy trenera, ktory ogarnie z Toba temat np. podczas prowadzenia on-line.
niestety makro tez ma znaczenie sama kalorycznosc to nie wszystko

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15321 Napisanych postów 125597 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1425819
Raczej ciężko widze to u Ciebie, kondycje się buduje ćwiczeniami a nie suplami, suple mogą wspomóc ten proces ale to nie tak że nagle przebiegniesz 2 km więcej.

Odjęcie jednego posiłku nadal mzsoe być za malo, albo za duzo, trzeba to policzyć w miarę dokładnie aby nie było za duzo kalorii czy za mało.

Wrzuć fotkę to się oceni masa czy reduckja

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4520 Napisanych postów 66758 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 697172
Nie da się dobrać suplementacji w sytuacji gdy nie trzymasz się podstawowych zaleceń żywieniowych. OCzywiście można rzucić na ślepo cokolwiek co ma wpływ na kształtowanie i jakość treningu. Jest jednak wielce prawdopodobne, że efektów nie będzie. Stracisz czas, pieniądze i ochotę do treningów. Zakładając, że odżywiasz się nie najlepiej, to zapewne masz braki białka w diecie. Polecam więc jako podstawę skupić się na nim. Dodatkowo witamina D3, omega 3, z którymi prawie każdy ma problemy w diecie.

https://sklep.sfd.pl/ALLNUTRITION_Pro_Whey-opis40180.html 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9159 Napisanych postów 153099 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1202733
Kolega zbyt duzo sobie wrzuca na start celow
o ile wykonanie dobrej redukcji idzie w parze z budowaniem kondycji, gdyz poprzez dodatkowe treningi cardio jestesmy faktycznie w stanie popracoiwac nad wydolnoscia naszego ciala, tak juz dodatkowe zbudowanie miesni bedzie niezwykle treudne.

Osobiscie bym polecil, abys postawil twardo na jeden cel:
skoro przeszkadza CI nadmiar tluszczu, to wykonaj porzadne redukcje zaplanowana od a do z i dodfatkowo w tym okresie mozesz popracowac nad wydolnoscia

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4520 Napisanych postów 66758 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 697172
Zgadza się. Kondycję można poprawić redukując tkankę tłuszczową. Szczególnie w przypadku osób początkujących, oraz ewentualnie takich, u których redukcja ta nie trwa długo i nie zmniejszamy ilości kalorii w diecie do głodowych.

Poza tym, jeżeli chodzi o kształtowanie sylwetki, to cel warto uzależnić od poziomu tkanki tłuszczowej w naszym organizmie. Im jest on niższy, tym później budować możemy lepszej jakości mięśnie.

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chelat magnezowy kreatyny czy monohydrat

injelly