SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywka białkowa dla wegetarianina

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3893

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2360
Witam,
Ćwiczę od 3 miesięcy na masę, na razie nic nie biorę i nie zamierzam przez najbliższe kilka miesięcy bo idzie mi dobrze.
Jednak za jakieś 4 miesiące chciałbym przejść z masy na redukcje i planuję wtedy dodać trochę odżywki białkowej. Czy są jakieś dobre odżywki białkowe dla wegetarian? Tzn takie w których nie ma białka zwierzęcego? Znalazłem tylko sojowe, czy takie mogą być? Są w ogóle jakieś inne (prócz sojowych)?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9317 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 45818
ile $$$ na przeznaczenie ? ile g dziennie chcesz przyjmować ?

PRO MODERATOR DZIAŁU

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12041 Napisanych postów 160431 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234384
wypełnij, a będzie latwiej współpracować oraz indywidualnie rozwiazemy problem, gdyz nie wiemy na jakim etapie zaawansowania jestes, oraz jak wyglada twoja sylwetka
https://www.sfd.pl/REGULAMIN_DZIAŁU__ANKIETA-t569834.html

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2360