SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywianie - redukcja - prośba o pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 254

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

33

Płeć

mężczyzna

Cel

Redukcja

Waga

108

Wzrost

181

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

30%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

pobudka 5 rano, wyjazd 20 km do pracy, 8 godzin praca biurowa, 20 km powrót do domu, wieczorem po położeniu dzieci spać - między 20a22 ok 6km biegu.truchtu

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

rower - 2x20 km, bieg ok 6km, mozliwosc pływania nabasenie

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

dieta dąbrowskiej - w 40 dni spadło 15 kg, pózniej dużo więcej wzrosło.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

białko, spalacze, bcaa, multiple olimp, omega 3 mk7 plus k2,
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 86
Czołem.

Jak w opisie mojego profilu - mam 33 lata, ważę 108 kg przy wzroście 181 cm , mój cel - redukcja.
W dni robocze jeżdzę rowerem 2x20 km do pracy, wieczorami co drugi dzień bieg(a właściwie trucht) conajmniej 40 min(ok 6km)
Problemem jest odżywianie - co powinienem jeść rano przed wyjazdem, po pierwszych 20 km, co przed powrotem i po powrocie, co przed i po bieganiem, (głownie zależy mi na typach produktów) żeby zrzucić zbędny balast, a mieć siły do jazdy na rowerze i do biegania.
Przejrzałem różne fora i róznie ludzie piszą więc chciałbym zasięgnąć porady.

Moje jedzenie:
Na śniadanie przeważnie kawa z mlekiem, albo tosty z dżemem albo płatki owsiane z jogurtem i owocami.
W pracy to bywa różnie - granola domowej roboty z jogurtem, shake - banan,jogurt,platki owsiane, chia, porcja odżywki białkowej, kanapki z różnego pieczywa z wędliną i warzywami-pomidory,sałata, ogórek.
szama obiadowa - kasza/ryż/makaron z miesem/sosem- warzywa w zależności co ugotuje dla siebie i rodziny.
woda - ok 1 litra dziennie, plus ok 0,5 l kawy
Wieczorem - serek wiejski z dżemem domowego wyrobu/mleko z białkiem.


Godziny aktywności :
Pierwsze 20 km - ok godziny 6/7 rano
Drugie 20 km - ok godziny 15/16
Bieganie - między godziną 20 a 22.

Jest możliwość pływania na basenie, który mam po przejechaniu ok 10 km po drodze do pracy.


Proszę szanowne Grono o podzielenie się propozycjami co do odżywiania, ale też może zmian w trybie dnia.

Pozdro
Artur W.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 984 Napisanych postów 3660 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 80967
w pierwszej kolejnosci zacznij od porzadnego nawodnienia organizmu, poniewaz przy takiej aktywnosci, jaka masz, wypijanie 1.5l plynow dziennie wola o pomste do nieba.

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 86
Orientacyjnie, o jakiej ilości płynów myślisz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 150 Napisanych postów 181 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2314
Przy Twojej wadze minimalnie 3 litry bez wysiłku fizycznego, a biorąc pod uwagę wysiłek wrzuciłbym nawet z 5 litrów wody.
Wstaw zrzut diety poprawnie według wskazówek. Zrzut z dziennika z potreningu.pl. Wtedy chętnie Ci pomogę, a czytanie takiego misz maszu jest uciążliwe :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3443 Napisanych postów 61110 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 670447
Zwróć również uwagę aby była to woda wysokozmineralizowana, np. Muszyna, Muszynianka.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9682 Napisanych postów 114558 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370644
Najpierw musisz oszacować jakie masz zapotrzebowanie kaloryczne, wtedy można to podzielić na posiłki
https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 86
Zapotrzebowanie kaloryczne wyszło mi :
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 86
BMR= (9.99 X 108 ) + (6.25 X 181) - (4.92 X 33) + 5 = 2052,81

THEA((5 x 10x60min(rower)) + 5 x (3x40(bieg))) = 3600
EPOC 5×(4%×2052,81) = 82,12
THEA + EPOC = 3682,12
3682 / 7 = 526

2053+526 = 2579
2579 + 200 = 2779
2779 +(6% z 2779) = 2946
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 86
Jeżeli chodzi o dostarczanie płynów - dorzuciłem bidon 600 ml wody przy każdej jeździe rowerowej i bieganiu, plus 0,5 l wody po obudzeniu. Co można dodać do wody żeby tak nie pędziło do wc ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3443 Napisanych postów 61110 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 670447
Pij stopniowo po kilka łuków, a nie dużą ilość na raz. Niestety tak czy siak pojąć sporo będziesz sporo wydalał.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9682 Napisanych postów 114558 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370644
Niestety nic nie dodasz co spowolni jej wydalanie. Chyba że zrobić z niej napój izotoniczny


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2019-05-08 17:51:07

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masowanie