SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocencie moj cykl

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 560

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 230 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2578
Witam chciałem was prosić o ocenę mojego cyklu ;)))
No wiec mam metkę 10mg/kaps.
Cykl planuje na 5 tygodni po 3 kaspy dziennie o godz(9-14-19) o godz 17 mam trening. do karzdej tabletki mety 2 kapsy sylimarolu.
do tego oczywiscie dieta z wieksza iloscia białka. i do karzdej kpasolki mety 1 shake 100g mass activatora. i podczas treningu zwykle aakg.
i tak sb lece cykl po cykl w ostatnim tygodniu zaczynam krete 1 cykl nasycenia potem normalnie noi dalej aakg (mam duzo) ;D i hepatil.
mam jeszcze podczas cyklu do dawkowania witaminy mineraly i tluszcze.
tylko braknie mi gainera po cyklu (ale mysle ze uzbieram kase aby jeszcze dokupic) ;) trening bede mial normalny masowy . 3 treningi w tygodniu ;) powiedzicie czy wsyzstko jest git ?? ;))
jedyne zastrzezenia jakie ja widze to
-moglbym miec cos lepsze niz sylimarol
- nietrzeba fazy nasycenia

moj staz 2ipol roku
waga 83 kg
wzrost 183cm
biceps-38
udo niewiem
klata cos kolo 106

wyciskanie 110kg
przysiad 130 kg
mc 170kg

prosze o odpowiedz i dziekuje za wyrozumiałosc (za bledy ortograficzen przepraszam)

TRAIN SO HARD

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5137
Przysiad 130 kg a staż 2,5 r?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47730 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
liv 52 lub eleliv zamiast simarolu reszta ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1241 Napisanych postów 26434 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 298413
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 230 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2578
Baniol271
Przysiad 130 kg a staż 2,5 r?

jakby to powiedziec nogi sb odpuszczałem :D robie jest juz caly czas ale dopiero od 4 miechow xD bo stwierdzilem ze w koncu trzeba zaczac,

TRAIN SO HARD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 230 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2578
ale czy ten sylimaorl jest az tak zjechany ?? bo troche mi juz kasy szkoda :D a ten sylimarol mi w pudeleczku juz tak ladnie lezy kolo mety.

TRAIN SO HARD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 114 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2815
sylimarol jak najbardziej ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 230 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2578
Oki dizekuje wszystkim za pomoc :) pozdrowiena chlopaki i masy!! ;]

TRAIN SO HARD

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o pomoc w rozpisaniu c ( meta ,Testosterone 450 , deca)

Następny temat

Przyrosty po mecie

NutLove