SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocencie mój plan treningowy na mase

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1125

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 846 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7861
Ćwicze na mase tym systemem jusz około 2 miesięcy .

Poniedziałek
Klatka , Tricepsy

Klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5 serii 12,10,8,8,8 -
-wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową do góry 5 serii 12,10,8,8,8

Tricepsy:
- wyciskanie sztangielki za karku oburącz 4 serie 12,10,8,8,8
-wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie na ławce 5 serii 12,10,8,8,8


WTOREK
Bicepsy , przedramiona

Bicepsy :
-uginanie przedramion ze sztangą 5 serii 12,10,8,8,8
-uginanie pojedynczego przedramienia stylem młotkowym 3 serie 12,10,8
-uginanie przedramion ze sztangą w wąskim uchwycie 4 serie 12,10,8,8

Przedramiona:
-zginanie nadgarstków nachwytem 5 serii 12,10,8,8,8
-zginanie nadgarstków podchwytem 5 serii 12,10,8,8,8


ŚRODA:
Odpoczynek


CZWARTEK:
Barki , kaptury

Barki:
-unoszenie ramion bokiem ze sztangielkami 4 serie 12,10,8,8
-wyciskanie sztangi z za karku 4 serie 12,10,8,8
-wyciskanie sztangi z przodu 4 serie 12,10,8,8

Kaptury:
-podciąganie sztangi 4 serie 12,10,8,8
-podciąganie gum do rozciągania do góry stojąc 5 seri


PIĄTEK
Odpoczynek


SOBOTA
Plecy , nogi

Plecy:
-podciąganie sztangi w opadzie 5 serii 12,10,8,8,8
-podciąganie na drążku 4 serie

Nogi:
- Przysiady ze sztangą 5 serii 12,10,8,8,8
-wspięcia na palcach ze sztangą 5 serii 12,10,8,8,8


NIEDZIELA
Odpoczynek


Co trening danej parti mięśniowej staram się zrobić o jedno powtórzenie więcej niż na poprzednim treningu . Tak przez 3 tygodnie potem zwiększam ciężar i ponownie wykonuje przedstawioną ilość powtórzeń na górze.

Prosze woas oceńcie mój plan na mase . Co trzeba zmienić co dodać co odjąć itd.

Prosze o pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
podoba mi sie ze jestes rozsadny.
2 cwiczonka na grupe to podstawa do rozbudowy.
ale mala zmiane bym wprowadzil i bedzie napewno lepiej .do treningu klatki i tricepsa doluz biceps.
plecy cwicz z barkami
nogi i przedramiona.
dlaczego?
otoz male grupy dawaj w duzej odleglosci od duzej grupy misniowej ,pozwoli to zatrzymac krew w duzej partii co spowoduje rozrost.gdybys zostawil np biceps i przedramiona razem to czesc krwi z ramienia(bicepsu) zostala by przetloczona w teningu przedramion do przedramion,co minie sie z celem dla treningu bicepsu.
dla tricepsa i bicepsa mozesz smialo zastosowas superserie.
poza tym duzo jedz.
trening ogolnie fajny i dobrze bardzo gobrANE CWICZENIA.
POZDROWIENIA.

rodzyn.23.skoczów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 846 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7861
Dzięki Ci Rodzyn 23

CZyli radzisz mi żebym klatke , tricepsy i bicepsy robił razem ok

Dzięki Ci jeszcze raz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
plan nie jest za dobry.. szczególnie połączenia grup mięśniowych
nogi i plecy - pomyłka
progresja w ćwiczeniach izolowanych pomyłka
zanim zapytasz o rade daj
1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów(z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.

w treningu nie zapomnijcie uwzględnić beercepsa dobre ćwiczenie na niego to wypijanie dziennie ok 10 piw
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
dobry plan powiadasz ? ee to np. barki, nie ma nic na tylne aktony, po co 2x wycsikanie ? dublowanie cwiczen nie jest dobree

STRAJK NA NOWO http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=122512&whichpage=1&crc=415014#post1

ŁDZ & WAWA UTD. (faku & tribal) SPAM GANG JŁ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 846 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7861
Kumaniek
1 Ćwicze 2 miesiące
2 Trening jest wyżej. Efekty jakie mi przyniósł ten trening hmmm...na początku listopada ważyłem 62 kg i miałem 32 cm w bicepsie obecnie waże 72 kg 34,5cm w biku
3 Chcę osiągnąć zarówno mase jak i siłe
4 Mam duż czasu na trening. Sprzęt jakim dysponuje to ławeczka , gryf krótki , długi , sztangielki 140 kg obciążenia
5 Narazie nie mam przeciwskazań medycznych i mam nadzieje że nie będzie

TO chyba tyle
WIĘC CO RADZICIE ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
2 miechy cwiczysz to czas na regeneracje

grupa I - pierwsze treningi http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=104858

O I

SUPLEMENTACJA:

http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1000&topic_id=105681 
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=107727
DAWKOWANIE ODZYWEK/SUPLEMENTÓW W POSZCZEGÓLNYCH GRUPACH:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105681&whichpage=4&crc=322163#post57
_______________________________________

ORAZ ODŻYWIANIE:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105824
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=121899


STRAJK NA NOWO http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=122512&whichpage=1&crc=415014#post1

ŁDZ & WAWA UTD. (faku & tribal) SPAM GANG JŁ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
miesien grzebienioey to maly miesien obreczy barkowej wiec w cyklu na mase nie radzilbym go cwiczyc.raczej w cyklu ogolnorozwojowym.
a nie na mase.tutaj trzeba skupic sie na cwiczeniu duzych miesni w poszczegolnych partiach a grzebieniowy nie nalezy do takich.
zeby nie zachwiac rownowagi stożka rotatorów obreczy barkowej w cyklu ogolnorozwojowym nie nalezy zapomniec o czesci tylniej obreczy.
i to wsio
ale moim zdaniem rozsadne to jest ze wzgledu na nieprzeforsowanie zbyt duza iloscia cwiczen.

rodzyn.23.skoczów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
polecam to co ....master trening cykliczny grupa pierwsza.. masz wszystko podane treningi diety i wszystko inne

w treningu nie zapomnijcie uwzględnić beercepsa dobre ćwiczenie na niego to wypijanie dziennie ok 10 piw
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
Jak jedziesz nim już 2 miechy to czas go zmienić.

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 846 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7861
ale czy według ciebie Michail mój plan był dobry ???
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba do MAWASHIego, MICHAILa i innych specjalistów.

Następny temat

szukam filmów kulturystycznych ??

nutlove nowy