SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocencie Fbw jak mozecie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 456

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 50 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 859
Witam ćwiczyłem około 7 miesięcy miałem przerwę 4 miesiące i teraz chce powrócić do treningu i chce zacząć od FBW
Oceńcie poprawcie


A
(NOGI) Przysiady ze sztangą 12 pow
(PLECY) Drążek na szeroko max
(KLATA) Wyciskanie na płaskiej 12 pow
(BARKI) wyciskanie sztangi z wysokości klatki 8 pow
(TRICEPS) wyciąg z drążek sznur 8 pow
(BICEPS) uginanie ramion gryf łamany 8 pow
(KAPTURY) szrugsy ze sztangą 8 pow
(PRZEDRAMIĘ) Uginanie nadgarstków ze sztangą podpartych o ławkę max
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1144
Nim wypowiedzą się specjaliści uzupełnij ile dni treningowych (3 na tydzień?), ile serii (proponowałbym 3-4 w zalezności od ćwiczenia), dorzuć coś na łydki 1 -2 razy w tygodniu, przedramię też raz - góra dwa w tygodniu. Napisz też jaki sprzęt masz dostępny, najlepiej uzupełnij ankietę.

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 780 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11142
http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html na początek ;)

"Ten, kto nie jest wystarczająco odważny by podjąć ryzyko, niczego w życiu nie osiągnie" - Muhammad Ali

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 50 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 859
Płeć :M

Wiek :20 lat

Waga :73

Wzrost :184

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na siłowni : 7 miesięcy

Uprawiane inne sporty : -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :Siłownia domowa: Ławka prosta\łamana , hantle 2 X 12 kg ,wyciąg , stojaki do ławki (możliwość brania sztangi na nogi), drążek , gryf prosty , gryf łamany , ławka do brzuszków , modlitewnik, brama na jedną rękę (na wyciągu) obciążenie ok 200 kg

Dieta : jest

Przeciwskazania medyczne :-

Zażywane suplementy : planuje monster mass + wpc


Trening 3 razy w tygodniu a co do serii to na małe partie 6 serii duże 9 w tygodniu jak to jest opisane w podstawach FBW
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy dobry trening?

Następny temat

HST do sprawdzenia

Fruzelina