SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena zmiany planu treningowego

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1315

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

19

Waga

71

Wzrost

175

Staż treningowy

12 miesięcy

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

bieganie

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

siłownia, biegani

Cel/problem/opis

masa, siła
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 542
Witam. Od roku, z małą 3 miesięczną przerwą ćwiczę na poważnie na siłowni. Najpierw był to typowy split klata+biceps, plecy+triceps, nogi+barki, później robiłem 3 dniowy plan west side barbell, no i miałem tą małą przerwę. Wracając na siłownie postanowiłem spróbować treningu push pull, i przez 1,5 miesiąca go robiłem 3 razy w tygodniu( push, pull, push, kolejny tydzien pull, push, pull) ale coś jest w nim dla mnie nie tak a mianowicie trening klatki i nóg(czworogłowy uda) na jednym treningu(dzien push). Bylem strasznie przemęczony i nie miałem ani siły ani energii. Chce wywalić te nogi i z push i pull, i zrobić osobny dzień na nie, a resztę pozostawić bez zmian, czyli wyglądała by to tak: I tydzien push, pull, push, nogi, II tydzień: pull, push, pull nogi, i tak w koło. Co o tym sądzicie ? :) Pozdrawiam
P.s. Zamierzam też raz w tygodniu w dzień nietreningowy robić sobie interwały biegowe.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Poniedziałek: Pull
Środa: Push
Piątek: Legs

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8246 Napisanych postów 150122 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188043
Jak zmienisz na koncepcje wyzej wymieniona bediesz reszte musial zmodyfikowac gdyz zmniejsza ci sie czestotliwosc na dane partie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 542
ale nie chodzi mi o push pull legs bo wiem co to jest. Chodzi o to ze reszta ciała szybciej sie regeneruje niż nogi dlatego mam taki zamysł aby wykorzystać to i reszte trenować częściej, a nogi tylko raz w tygodniu. Czy mogę coś takiego zrobić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8246 Napisanych postów 150122 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188043
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 542
jakieś lepsze propozycje ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Skoro jesteś w stanie trenować plecy czy klatkę 2x w tygodniu to najwidoczniej nigdy ich nie ćwiczyłeś..

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8246 Napisanych postów 150122 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188043
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 542
OzzyMG
Skoro jesteś w stanie trenować plecy czy klatkę 2x w tygodniu to najwidoczniej nigdy ich nie ćwiczyłeś..

Twoim zdaniem nie miałem styczności z siłownią wcześniej? W takim razie Twoim zdaniem powinienem wykonywać klasyczny split?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Chodziło mi o to że nigdy nie zrobiłeś porządnego treningu pleców skoro regeneracja trwa 2-3 dni - po ciężkim treningu ta partia regeneruje się nawet do 6-7.

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 542
ale robiąc push, pull robie tylko 6 serii na tą partie wiec regeneracja trwa te 2-3 dni, co innego gdybym robił 16 serii wtedy ok, rozumiem i wiem ze regeneracja trwa ok tygodni, bo jak już wcześniej wspomniałem trenowałem wcześniej splitem wiec co nieco wiem ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Maść rozgrzewająca .

Następny temat

Streetworkout - plan

Fruzelina