SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena treningu początkującego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1099

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 517
Witam!
Od kiedy ćwiczę przytyłem dopiero 1,5kg. Nie wiem co robię źle. Biceps powiększył mi się o 3-4cm. Mój trening wygląda następująco:

Wtorek: Klatka(6ćwiczeń-4serie-10powtórzeń) + Biceps(3ćwiczenia-4serie-10powtórzen) + Brzuch(na brzuch nie narzekam )
Środa: Plecy i Barki i Kaptury(10cwiczen-4serie-10powtorzen) + Triceps(3ćwiczenia-4serie-10powtórzen) + Brzuch
Piątek: Klatka(6ćwiczeń-4serie-10powtórzeń) + Biceps(3ćwiczenia-4serie-10powtórzen) + Brzuch
Sobota: Plecy i Barki i Kaptury(10ćwiczeń-4serie-10powtórzen) + Triceps(3ćwiczenia-4serie-10powtórzeń)

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 18

Waga : 62,5

Wzrost : 172

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na słowni : 3,5 miesiąca

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full chyba

Dieta : powiedzmy, że jest :P

Przeciwwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : mama mi nie pozwala xD
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 517
Aha chciałem dodać, że z siła chyba nie najgorzej poszedłem, bo na początku max wyciskałem 45kg, a aktualnie raz wycisnę maksymalnie 65kg.

/edit- o kurczę, sorry za double posta, teraz dostrzegłem opcję edytuj. Wcześniej jej nie widziałem.

Zmieniony przez - DelCortez w dniu 2010-12-29 12:28:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1283
chcesz mase a nóg nie ćwiczysz? dieta "powiedzmy że jest"
nic dziwnego że nie tyjesz jak połowy ciała nie ćwiczysz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 2999 Wiek 159 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 79596
Klata 48 serii/ tydzien
Plecy 80 (!!!) serii/ tydzien

Jestes chyba rekordzista, w kazdym badz razie to nie jest trening. To antytrening.

Warszawa i okolice? Zapraszam na wspólny trening :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2257 Napisanych postów 30019 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 266967
rozpisz dokładniej jak ten trening wyglada bo nie wiem czy dla pleców i barków robisz łacznie tyle serii czy jak...
na klatke za dużo(chyba ze też po rozpisaniu inaczej to będzie wyglądać

zacznij robić nogi

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 517
krisking- no cóż... jestem hardkorem
Nie rozpisalem, bo nie wiem jak niektore cwiczenia sie nazywaja. Ale sprobuje:
Klatka:
- wyciskanie poziome w siadzie na maszynie
- wyciskanie hantli
- wyciskanie hantli, na ławce skośnej
- wyciskanie poziome w siadzie na maszynie(na innej maszynie, niż wcześniej)
- wyciskanie sztangielek, na ławce skośnej
- rozpiętki na ławce poziomej lub na maszynie

Plecy, barki, kaptury:
- ściąganie drążka za głowę
- ściąganie drążka do klatki
- przyciąganie(?) na maszynie
- wiosłowanie sztangielką
- wyciskanie sztangielek na ławce poziomej
- unoszenie sztangielek bokiem
- unoszenie sztangielek w przód
- unoszenie sztangielek bokiem, ale z prawie wyprostowanymi rękami i ze skrętem jednego końca sztangielki w dół
- podciąganie sztangi na wyciągu
- wznosy barków

Co do nóg to zauważyłem, że dużo osób je opuszcza i jakoś przybierają na masie.

Zmieniony przez - DelCortez w dniu 2010-12-29 17:41:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 183 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8986
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 2999 Wiek 159 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 79596
Na duze partie 12-16 serii, na male 9-12. Zaczynasz od najnizszych pulapow.

Musisz ulozyc sobie plan treningowy, a nie anty-treningowy.

@N3xT - mam takie samo odczucie :D

Zmieniony przez - krisking12 w dniu 2010-12-29 17:45:45

Warszawa i okolice? Zapraszam na wspólny trening :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 183 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8986
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2257 Napisanych postów 30019 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 266967
ale zło.
Podali Ci już linki,zapoznaj się z nimi

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 517
Sporo tego jest, co nieco poczytałem. Co teraz proponujecie zrobić? Zmniejszyć ilość ćwiczeń o połowę? Np. to co wcześniej napisałem po prostu podzielić na dwa dni i już będzie dobrze?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena mojego treningu

Następny temat

ochronić znikome efekty wcześniejszego masowania:)

nutloveb