SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena treningu - cel redukcja + 250 martwy.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 109

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 99 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4309
Hej,

ocenilibyście trening? Większość czasu był ukierunkowany pod trójbój, na razie doszedłem do 200 kg w martwym, 120 kg w wyciskaniu i 150 kg w przysiadzie. W tej chwili chciałbym nadmiar tkanki tłuszczowej zredukować może zrobić mały progress siłowy, a przynajmniej go nie stracić, a bardziej rozbudować tkankę mięśniową o tyle ile się da. Wiem, że redukcja i tkanka tłuszczowa często sobie zaprzeczają, jednak zastanawia mnie czy chociaż trochę w moim celach nie pomoże zejście ze schematów 10-8-4-1 na powtórzenia bardziej kulturystyczne nie ułatwi osiągnięcia celu bez straty wypracowanych wyników?

Wracając do treningu, który sobie zaproponowałem :

A
Martwy ciąg
Wyciskanie poziome
OHP
Front Squat
Młotki
Wyciskanie francuskie oburącz

B
Przysiad
Reverse butterfly / face pull
Wyciskanie skos
Wiosłowanie
Uginanie ramion
Ściąganie drążka wyciągu

Dodatkowo jak będę miał wolne weekendy od studiów to zamiast piątku będę chodził np w sobotę. Wtedy dodatkowo będę robił akcesoria:

- hip thrusts
- spacer farmera
- przepychanie sanek
- podnoszenie sztangi z raków do wyciskania (w pozycji stojącej, w celu ćwiczenia siły przedramion)


Po treningu chcę dodać sobie każdorazowa wolnym tempem cardio, jazdę na rowerze poziomym (daje to możliwość spokojnego posłuchania sobie podcastów lub nauki). Zastanawia mnie też czy warto sobie kupić jakiś pas kulturystyczny do martwego/przysiadu ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9665 Napisanych postów 114512 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370394
Ale przecież redukcjia to pozbywanie się tkanki tłuszczowej, więc jak ma tu co zaprzeczać. Treningi siłwoe mogą być, sporo będzie od odzywiania też zależało.

Co do trójboju możesz podpytać w dziale https://www.sfd.pl/Aktualności__Sporty_Siłowe-f142.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 99 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4309
No tak zdaje sobie sprawę z tego jak przebiega redukcja i jakie są wymogi.

Zastanawia mnie jednak czy sposób trenowania może mieć adekwatne wyniki, np. więcej powtórzeń na mniejszym ciężarze spowoduje więcej mikrouszkodzen mięśni co w następstwie wywoła niejako większe zapotrzebowanie na kalorie :). Stąd moja rozkmina i pytanie.

Co do tamtego działu, to trochę nie mam zaufania, wygląda jakby licytowanie się kto zrobi więcej niż kto zrobi poprawnie, a takich na mojej siłowni nie brak. Sam trojboj brzmi śmiesznie przy takich ciężarnych i może używam go na wyrost, ale niestety jak na siłowni większość podnosi 60 kg, to człowiek zaczyna się czuć "super silny". Co do pasa pytam bo trochę osób mówi, że dla zdrowia... Chociaż wg mnie anatomiczne zwiększa tylko ciśnienie w jamie brzusznej, więc może więcej wezmę, ale czy bezpieczniej?


A sam plan treningowy jest okej? Myśląc o sprawności funkcjonalnej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3673 Napisanych postów 44833 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336106
Większe zakresy powtórzeń maja swoje plusy-np mniej obciążaja stawy ktore i tak gorzej sie regeneruja bez zarcia. Ponadto szybciej wypalasz glikogen. Ale czy redukcja przebiega wtedy lepiej? Tu juz bym polemizowal.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie suplementy w wieku 16 lat