SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena treningu

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1066

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Waga

15

Wzrost

60

Staż treningowy

170

Obwód pasa

Na siłowni 0 jakieś 3 miesiące z kalisteniką

Obwód klatki piersiowej

79

Obwód uda

85

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

53

Stan zdrowia

Siatkówka 3x w tygodniu po 2h w klubie pływanie 1x 1h w tygodniu piłka 1x 1h w tygodniu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 300
Witam
Mam trening do oceny/poprawy oraz kilka pytań. Jestem kompletnie początkujący jeśli chodzi o siłownię. Dużo czytałem na forum, ale dalej mam wątpliwości. Od razu chcę zaznaczyć, że chcę uniknąć ćwiczeń, które mogą zahamować mój wzrost.

Teraz mój rozkład tygodnia:
Pon. Siatkówka
Wt. siatkówka
śr być może dojdzie boks
cz basen
piątek siatkówka i piłka

Siłkę rozplanowałem na 3 razy w tygodniu: wtorek czwartek, sobote

wt całe plecy, przedramiona i brzuch
czw klatka bicepsy i tricepsy
sob nogi barki i brzuch

Jeszcze we wtorek przewiduje cardio, a w sobote interwały.
Moim ogólnym cele jest to, żeby nabrać trochę mięśni, ale nie tyjąc za bardzo. Teraz przedstawię ćwiczenia chociaż tutaj chyba bardzo dużo będzie do poprawy.

Grzbiet
rozgrzewka: kręcenie rmionami itp. kilka podciągnięć
część głowna: podciąganie nachwytem szerokim 5-3-3
wiosłowanie sztangą w leżeniu na ławce poziomej 10-8-8
asystujące: szrugsy w wyproście i pochyleniu pod kątem 45 stopni 10 i 10

Przedramiona uginanie nadgarstków podchwytem 12-10-8-8

Brzuch
Skłony głową w dół 20-15-12-12
unoszenie kolan w podporze/zwisie 20-15-12-12

Klatka
Wyciskanie sztangi na ławce 12-10-8-8
asystujące sztangielki na ławce skośnej 10-8

Biceps
Uginanie sztangą w podchwycie 12-10-8-8
as. uginanie hantli 10-8

Triceps
Pompki na poręczach 12-10-8-8