SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena sylwetki i wybór celu treningowego

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 555

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Mężczyzna, 18 lat, 167cm, ok 57kg, staż: około pół roku (ale z okresami siłowych wzlotów, upadków, stagnacji), chyba ektomorfik.
Trening: FBW 3-4 razy w tygodniu. Regeneracja: na ogół za mało snu. Dieta: brak konkretnej, codziennie jem co innego (więcej o diecie niżej). Suplementów brak (uważam, że mam zbyt mały staż żeby ich potrzebować).

Witam,
Od początku uczęszczania na siłownię jestem na masie. Jestem początkujący, więc powinienem głównie notować ciągle progres, ale w mojej historii były błędy, więc miałem już okresy regresu, stagnacji i progresu. Od kilku miesięcy jestem na pół-świńskiej masie.