SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena sylwetki.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 650

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 153 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4188
Witam. Chciałem poddać się ocenie. Zdjęcia nie są najlepszej jakości, wiem, że nad wszystkim musze jeszcze popracować, ale moglibyście wskazać jakie partie odstają, jakie sie wyróżniają, i dopasować do tego jakiś trening ? :) z dietą jest różnie, ale wbrew pozorom jem dużo, niestety to za mało :)
Waga:67kg
wzrost:179

Prosiłbym o nie traktowanie zbyt surowo :) Nie jestem profesjonalistą, więc i fotki pewnie nie takie :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Pierwsza sprawa " jakie partie odstają " no facet wszystko odstaję Masy trochę złap zbuduj sylwetkę bo skóra i kości a następnie dawaj do oceny ( bez urazy )

Tutaj jest dział TRENING

Jeśli chcesz dawać sylwetkę do oceny - ten dział

http://www.sfd.pl/Galeria_Zdjęć-f126.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 153 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4188
Tylko z tą masą to nie jest tak łatwo, jem te 5-6 posiłków, ale mimo to jakoś to nie idzie, a jak jem te 3500kcal, to pare dni, i mam dość.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Trudno nikt nie mówił że będzie łatwo dział ODŻYWIANIE i tam przykładowy jadłospis daj do oceny poproś o rady ITD ...