SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena sylwetki

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5296

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1181
Czesc chciałbym zebyscie ocenili moje foty, poniewaz nie wiem czy lepiej przy obecnej formie redukowac czy masowac?

Wiek 29
Waga 77
Wzrost 173
Staż treningowy 15miescy z przerwami
Obwód ramienia 39
Obwód klatki 107
Obwód Pasa 86
Wyciskanie leżąc 100
MC 100
Przysiad nieznam maxa

wiem ze nogi sa tragiczne ale powoli zaczynam je trenowac.




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322
Moim zdaniem to pomasuj jeszcze z miesiac i dopiero wes sie za redukcje,
zacznij nogi cwiczyc poniewaz pozniej beda dysproporcje,ogolnie to sylwetka sie dobrze ksztaltuje i masz dobry den ,cwicz dalej

No pain
No gain...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2183 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 23737
mc 100, ogarnij się

nie jest źle,
katuj uda !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19058
Masuj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2111 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34922
Bożee 100kg mc-.-
Widac jedynie łapy i przedramiona w miare, reszta nic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1181
Dzieki za konstruktywna krytyke
Jezeli chodzi o MC to wiem ze moge targac wiecej ale moja technika nie jest na tyle dobra i obowiam sie troche o kregoslóp.
Tak naprawde dopiero zaczynam porzadne treningi połaczone z dieta i suplementacja. Wiem, ze jeszcze jest duzo do zrobienia, ale wydaje mi sie ze jestem na dobrej drodze, ku temu...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 2180 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 23570
Zluzujcie majty, bo nie każdy ma zdrowie, by tachać pół tony na MC...
W swojej kategorii wiekowej, gdzie standardem jest hodowanie oponki, zapewne się wyróżniasz. Pracuj dalej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 285
Kurde człowieku MC 100 - ciśnij więcej, bierz pas dopracuj technikę i jazda!

Rakiett Fjuell!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2037 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17417
Wydaje mi się że pomiędzy max MC a maxem WL powinna być jakaś różnica min te 30kg . Jak na ten wiek ogółem to MC słabo , prawie tyle samo co ja targasz . Ale pozatym to nie jest źle , dobrze że w tym wieku nie jesteś w ciąży w Mocnym Fulem
Pokaż więcej fot,


Zmieniony przez - Cyborg69 w dniu 2011-11-06 20:32:56

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1181
Wrzucam jeszcze jedno zdjęcie, dzięki za wszelkie wskazówki - na pewno się do nich zastosuję, a MC pewnie mogę więcej, ale nie próbowałem - zapewniam, że to się zmieni i zwiększe obroty na treningu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 587 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14150
góra klatki bardzo dobra, popracuj nad dolem - wyciskanie na ujemnej, pompki na poreczach

I jeśli nie jesteś tym, kim chcesz być, nie szukaj winy w innych. Tak robią tchórze.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Polorson

Shaker