SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena sylwetki/Porady

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2339

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 7636 Napisanych postów 69184 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 916734
Obu Panów - Pandarek i nosound87 - proszę o kontrolowanie słownictwa i bardziej trafne dobieranie zdań.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 345
Właśnie co do techniki nie bardzo ma mi kto ją pokazać,sugeruję się filmikami z yt :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 15 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 184230
Co do techniki- najlepiej pójść śladem innych i wrzucać filmy z ćwiczeń do dziennika. Nie w formie chwalenia się ile to kto nie wyciska, a po to by obiektywnie ocenić technikę. 10 na 10 początkujących ma mniejsze bądź większe mankamenty, więc nie ma się co wstydzić błędów, tylko schować ego do kieszeni i pracować nad nimi. Im szybciej się poprawi technikę, tym szybciej pojawią się efekty. Wszystko wyjdzie w praniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1897 Wiek 15 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16162
Sirven, trochę sporo tłuszczu masz na sobie. Nie piszę tego w negatywnym sensie. Poza tym zarysy sylwetki widać na prawdę. Będzie dobrze, jeśli utrzymasz systematyczność w treningach. Powodzenia :)

brak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 345
Wiem że mam tłuszczyk,brak diety robi swoje,teraz dieta jest i zobaczymy :) miałem plan jeszcze masować do kwietnia a od kwietnia pierwszy raz w życiu redukcja :P ale dzięki za opinie podbudowała mnie trochę..Przynajmniej wiem że nie jest aż tak bardzo tragicznie :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 113 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 667
.

Zmieniony przez - Psitulak w dniu 2012-09-12 18:14:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 345
Witam,mam pytanko co do diety,nie chce zaczynać nowego tematu więc napisze w dzienniku... Jeżeli w diecie pisze 100g ryżu to jest to porcja przed zagotowaniem czy po zagotowaniu ? bo po zagotowaniu waży ona 400g a przed 100g wiec nie wiem ile mam zjeść tego ryżu w jednym posiłku...z gory thx za odp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 2819 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 45256
wszystko zwykle podaje się przed obróbką cieplną
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1897 Wiek 15 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16162
Zjedz tyle ile możesz, nic na siłę. Wagę zawsze podaje się tak jak napisał 'pat34' - na surowo, przed gotowaniem.

brak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 345
Witam,dzisiaj zacząłem trening Split który podam niżej,możecie ocenić ten plan ? zaznaczam że splitem będę ćwiczył pierwszy raz w życiu :)

Poniedziałek:

Klatka piersiowa
Wyciskanie hantelek na ławce poziomej – 4 serie – 8-10 powt.
Rozpiętki na ławce pod kątem 45 stopni – 4 serie – 10-12 powt.
Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej - 3 serie - 10-12 powt

Triceps
Wyciskanie francuskie sztangi siedząc – 3 serie – 8-10 powt.
Wyciskanie francuskie hantelek siedząc – 3 serie – 10-12 powt.
Pompki w podporze tyłem (np. na krzesłach) – 3 serie – max




Środa:

Plecy
Podciąganie na drążku w nachwycie – 4 serie – max
Wiosłowanie sztangą w nachwycie – 4 serie – 8-10 powt.
Martwy ciąg – 3 serie – 10-12 powt.

Biceps
Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem – 3 serie – 8-10 powt.
Uginanie przedramion z hantelkami z supinacją – 3 serie – 10-12 powt.
Uginanie przedramienia z hantelką w oparciu o kolano – 3 serie – 10 powt.



Piątek:

Nogi
Przysiady ze sztangą na barkach – 4 serie – 8-10 powt.
Wykroki z hantelkami – 4 serie – 10-12 powt.
Wspięcia na palcach stojąc – 3 serie – 10-12 powt.

Barki
Wyciskanie sztangi z klaty – 4 serie – 8 powt.
Unoszenie hantelek bokiem stojąc – 4 serie – 15 powt.
Unoszenie hantelek w opadzie – 3 serie – 15 powt.

Brzuch
Brzuszki – 3 serie – max
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przedramiona

Następny temat

SPLIT zmodyfikowany do oceny

Masa