SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena sylwetki,planu treningowego fbw, poziomu tkanki tłuszczowej

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 580

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 81 dni Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6208
Cześć,
Prosiłbym o ocenę sylwetki, planu treningowego oraz poziomu tkanki tłuszczowej na "oko".
Na siłownię chodzę od 2 tygodniu, lepiej późno niż wcale.
Plan treningowy to FBW. Dostałem go od trenera(na siłowni) za darmo, więc nie mam na co narzekać bo ja jestem zielony w tych sprawach.
Plan jest podzielony na 2 treningi A oraz B, aby nie był monotonny.

Rozgrzewka 10 minut na dowolnej maszynie aerobowej. (Głownie bieżnia)

A.
01. Mostek biodrowy 3x12
02. Plank 1x 45 sek
1. Przysiad z kettlem sumo 3x12
2. Przyciąganie linki wyciągu dolnego do brzucha chwyt neutralny 3x12
3. Wypychanie nogi do tyłu maszyna 3x12
4. Wyciskanie hantli nad głową siedząc-stojąc 3x12
5. Uginanie ramion z hantelkami 3x12
6. Prostowanie przedramion z linką wyciągu górnego chwyt neutralny 3x12
7. Plank 1x 1minuta

B.
01. Mostek biodrowy 3x12
02. Plank 1x 45 sek
1. Przysiad z kettlem sumo 3x12
2. Przyciąganie linki wyciągu górnego do klatki piersiowej chwyt szeroki 3x12
3. Wypychanie nogi do tyłu maszyna 3x12
4. Unoszenie hantli bokiem stojąc 3x15
5. Wyciskanie hantelki zza karku oburącz 3x12
6. Uginanie ramion z linką wyciągu dolnego 3x15
7. Brzuszki na ławce skośnej 3x15

Po treningu to samo co na rozgrzewce, tylko na innej maszynie. 10 minut.

Cel - Sam nie wiem. Myślę że po prostu poprawa sylwetki.

Wiek - 16 lat
Waga - nie będę pisał, proszę o ocenę. to tylko liczby
Wzrost - 180 cm
Treningi - 3-4x w tygodniu FBW + 2x w tygodniu spinning

Proszę również o ocenę "na oko" poziomu tkanki tłuszczowej.

Chcę po prostu wiedzieć czy idę w dobrym kierunku.

Dzięki

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD