SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu treningowej

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1127

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 18 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 112
Hej, będę wdzięczna za pomoc w ocenie planu treningowego jaki posiadam i który wykonuję od końca stycznia (w pliku pdf). Nie widzę jednak znaczących zmian (przesyłam zdj). Ćwiczę od ponad roku pod okiem trenera personalnego online, a mimo to zmian nie widzę. Obecna dieta to 2000 kcal. 4 posiłki po 30 gr białka, 15 gr tłuszczu, reszta węgle. Ostatni posiłek po 30 gr białka, 15 gr tłuszczu. Będę wdzięczną za wszelkie uwagi bądź potwierdzenie, że plan jest jak najbardziej ok. Nie wiem po prostu czy to czas na zmianę trenera czy tylko przesadzam.








Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2187 Napisanych postów 6169 Wiek 53 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 311147
Cóż...ponieważ nie znam się, to się wypowiem.
A gdzie w planie są
Ciężkie ciągi (sumo, klasyk, trap bar)
Ciężkie wyciskania
Ciężkie przysiady?
Bo ja zauważyłem same ćwiczenia akcesoryjne. Trzeba zapytać trenera, kiedy planuje wprowadzić duże(relatywnie), wolne ciężary. Ja bym tak zrobił
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 18 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 112
Zdjęcia ze stycznia










...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 18 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 112
Zdjęcia obecne







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert