SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu sila- hipertrofia ( redukcja)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 156

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 391 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6411
Część. Przychodzę tu abyście spojrzeli na mój plan. Po 2 tyg urlopie zaczne kolejna redukcje. Ogolnie 4-5 tyg redukuje 7-10dni na zerze . wlasnie urlop bedzie po to. 1 tydzien obetne objętość po 2 tyg brak siłowni.
Zaczynajac chce tak to ustawic. Skupienie sie na wielostawach bazujac głównie martwy i siady. Reszte akcesoryjnie. Zaczynam od treningu dolu tydzien bo majac 1 dzien plecy biceps w kilku seriach zrobione to martwy następnego dnia bedzie mniej efektywny.


1 . Dol pon
- fronty 5s co 5 kg
-Martwy ciag 4s po 4 powt. Co 10kg
- wykroki z hantlami 2-3 s
- jaskółki 2-3s
- łydki 4s
- allachy 2-3s
- cw na skosne 2-3s

2 gora wt

- wyciskanie sztangi na skosie ujemnym 5s co 5kg 8 powt.
- wioslowanie sztanga nachwytem 5s co 5 kg 8 powt.
- Unoszenie hantli na boki 4s 10 powt.
- wyciskanie sztangi wasko 4s co 5kg 8 powt.
- uginanie ramion supinacja 4s 10 powt

3 dol czw.
-low bar 5s co 5kg 8 powt.
- Martwy ciag 4s 6 powt. Co 10kg
- Wypychanie nog na hamerze 2-3s po 10 powt.
- zuraw 2-3s
-Lydki 4s
- 2 cw na proste i skośne

4 gora pt
- wyciskanie hantli na skosie 5s po 10powt
- Wioslowanie t bar 5x 8 powt.
- ohp 4s 8 powt.
- wyciskanie francuskie sztangi 4s 10powt.
- uginanie mlotkowo hantli 4s po 10powt.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4003 Napisanych postów 54732 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 704264
Ogólnie plan treningowy jest całkiem spoko w sensie dobrania ćwiczeń. Tylko nie do końca mi się podobają same założenia planu treningowego bo trening hipertroficzny na ujemnym bilansie kalorycznym to nie do końca dobry pomysł.
Zarówno jedno jak i drugie założenie treningowe nie do końca pasuje do redukcji bo ani jakoś znacznie nie poprawisz wyników siłowych, ani nie rozbudujesz masy mięśniowej. Ogólnie do planu nie ma się co czepiać bo można takim spokojnie trenować kwestai tylko założeń planu treningowego.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 154 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8783
Plan wygląda sensownie, jednak w planie DÓŁ w poniedziałek dałbym MC przed frontami. Martwy jest jednak cięższym ćwiczeniem angażującym więcej grup mięśniowych a widzę że chyba MC w poniedziałek robisz bardziej siłowo
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

REKORDY brzuszków??

Zestaw 1