SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena planu i sytuacji

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 282

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 2324
Witam co roku przybywa mi około 10-12kg masy jednak ostatnio jest kompletna klapa i chciałem zapytać Was czy według Was ektomorfik może budować masę trenując 6 razy w tygodniu? Ulozylem sobie plan pod siebie w oparciu tez o Jima Wendlera jednakże jest mi bardzo trudno przytyć z tego powodu a chodziłem bardzo często bo mi to sprawiało przyjemność.. Chciałbym powtórzyć w tym roku tez 10-12kg przyrostu i mieć około 90kg w lipcu myślę nad zredukowaniem dni treningowych dk czterech, mój dotychczasowy plan:

Poniedziałek
Podciąganie 3x3-5
Przysiad 3x3-5
Martwy ciąg 3x8-10
Wiosłowanie hantlem 3x8-10
Przyciąganie jednorącz na bramie (plecy) 3x8-10
Wyciskanie hantli na barki 3x5
Dipsy 3x5
Francuz łamaną 3x10
Uginanie sztangi łamanej 3x3-5

Wtorek
Wyciskanie sztangi na płaskiej 3x3-5
Ohp 3x8-10
Wznosy na boki hantlem 3x8-10
Wyciskanie hantli siedzac 3x8-10
Wznosy uchwytu na wyciągu dolnym 3x8-10
Dipsy 3x3-5
Francuz 3x8-10
Uginanie sztangi łamanej 3x3-5


Środa
Podciąganie 3x3-5
Martwy 3x3-5
Przysiad  6x8-10
Uginanie nóg na maszynie leżąc na brzuchu(dwójki) 3x8-10
Wypychanie nog na suwnicy 3x8-10
Dipsy 3x3-5
Łamana 3x3-5


Czwartek
Ohp stojąc 3x3-5
Wyciskanie na ławce leżąc 3x8-10
Rozpietki 3x8-10
Rozpiętki na bramie jednorącz (jak najdłuższy ruch) 3x8-10
Wyciskanie hantli blisko siebie w chwycie mlotkowym 2x8-10
Wyciskanie hantli na barki 3x8-10
Dipsy 3x3-5
Podciąganie 3x3-5

Piątek
Podciąganie 3x3-5
Przysiad 3x3-5
Martwy ciąg 3x8-10
Wiosłowanie hantlem 3x8-10
Przyciąganie jednoracz na bramie 3x8-10
Francuz 3x8-10
Wznosy 3x8-10
Uginanie sztangi łamanej 3x3-5

Sobota
Wyciskanie 3x3-5
Ohp hiper 3x8-10
Wznosy hantlem 3x8-10
Wyciskanie hantli siedząc 3x8-10
Wznosy uchwytu z wyciągu dolnego 3x10
Podciąganie 3x3-5
Francuz 3x8-10
Dipsy 3x3-5
Uginanie sztangi łamanej 3x3-5
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1445
nierealne cele :D to, ze Ci sie raz udalo to nie znaczy, ze zawsze sobie, bedziesz tyl po 12 kg w rok :D chyba, ze mowisz o tluszczu. Eww na moje to plan przeladowany ale moze sie nie znam :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 2324
No ja wiem, że nierealne ale myślę że w tym roku licząc od zeszłego pod +10kg mógłbym jeszcze dojść bo startowałem z niedowagi


Zmieniony przez - Alucard999 w dniu 2018-02-12 07:48:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 326 Napisanych postów 20056 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 165855
Ten plan to jakas masakra, co prawda nie wiem jak intensywne dla Ciebie to jest ale jakby nie patrzec jest to przeladowane zredukuj do 4 razy tygodniowo, tak abys te 3 pelne doby mial na dozywienie organizmu. Poza tym czy przytyjesz to kwestia odpowiedniej diety, bo musisz miec z czego sie budowac. Sproboj dorzucic kalorii, zredukowac plan do 4 razy w tygodniu, opcjonalnie mozesz dorzucic suplementy jest tego teraz cala masa.
Pozdrawiam.

" I pamietaj szacunek to wszystko "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 2324
No ok zmniejsze do 4 razy ogarne suple i będę starał się jeść więcej ale powiem Wam że gdy codziennie robiłem dipsy i podciągania metoda progresji że robię 3 ruchy jutro 4 pojutrze 5 i potem dokładam 2,5kg i robię 3 i znowu aż do 5 to bez zahamowań do podciągania doszedłem do +15 kg 3x3 i mi stanęło trochę a dipsy 25-30 kg robię w zależności czy wyciskałem w dany dzień czy nie i myślę że jeszcze by szło z progresem no ale jednak ta masa jest priorytetem teraz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3227 Napisanych postów 41858 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322637
Ale suple nie są Ci potrzebne skoro nie masz odpowiedniej diety. To tak jakbyś kupił meble nie mając jeszcze postawionego domu.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 358 Napisanych postów 37367 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125762
pierwsze co powinieneś zrobić- nawet jeśli wcześniej dawało to rezultaty- to nie trenować 6 razy w tygodniu ale np. 4... reszta będzie wtedy do ustalenia...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening obwodowy pod Runmageddon, do oceny