SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu i diety

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 950

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 117
Witam wszystkich

Potrzebuję oceny i korekty w przypadku diety i ćwiczeń gdyż przypuszczam, że trochę zmian będzie. Odnośnie ćwiczeń postanowiłem zabrać się za FBW, może wydać się to absurdalne, ale jest to metoda, która bardziej odpowiada mi niż split. Wybrałem dokładnie zestaw zaproponowany by georgu i wygląda on tak:
Przykładowy trening na masę 2 zestawy (3 sesje treningowe w tygodniu) by georgu

A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s

Oczywiście męczę się z niektórymi ćwiczeniami jak podciąganie na drążku gdyż nie jestem w stanie unieść swojego ciężaru. Odnośnie planu ćwiczę 3 razy w tygodniu(pon,środa,piątek), a w pozostałe dni(wt,czw,sob) stosuje aeroby i wynika to z faktu iż chce spalić brzuch, który dobitnie się rozwinął wraz z siedzącym trybem pracy. Obecnie ważę 76 kilo przy 180 cm, ale ze względu na drobną budowę ciała większość ludzi patrząc na mnie daje mi max 63 kg wagi :). Odnośnie diety obecnie odżywiam się następująco:

1. Płatki owsianie + melko0,5 %, odżywka białkowa
2. chleb pełnoziarnisty + masło orzechowe+ serek wiejski (200g) i warzywa(sałata, pomidor, oliwki, papryka)
3. ryż + kurczak albo ryba, warzywa(brokuły, surówki, sos z warzywami) różnie zależy od dnia
4. jw
5. sałatka + kurczak,ryba,twaróg chudy 200g zależy od dnia
6. odżywka białkowa na noc

Trenuje w zależności od dni między 3 a 4 posiłkiem albo między 4 i 5. Dodatkowo stosuje bcaa przed i po treningu, w dni wolne od siłowni rano i wieczorem. Celem treningu jest zyskanie najlepiej czystej masy mięśniowej :/ i zrzucenie tego brzucha :). Z góry dziękuje za uwagi i pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10872 Napisanych postów 49710 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 117
Ostatni punkt jest trochę dla mnie niezrozumiały więc daje odnośnik do mojego dziennika z dietą http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/503fdaa09a634cc72f051684/malkavian/dzien/2013-06-30 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
1. Dodaj jajka
2. Chleb jak już to razowy/graham, masło orzechowe wywal, ciężko znaleźć dobre.
3 i 4. Ok, ale ten sos odpada
5 i 6. Połącz to w jedno i zjedz wszystko np. o tej 22, tak godzinę przed snem.

Podaj swoją wagę. Od razu widać że za dużo białka.

Co do ostatniego podpunktu to chodzi o to że zmieniasz w paint'cie rozszerzenie pliku na *.jpg i wtedy wrzucasz tutaj wybierając "Dodaj zdjęcie:" gdy wysyłasz odpowiedź lub wrzucasz zdjęcie np. na serwis imageshack.us i wstawiasz taką metodą:

[img]LINK DO ZDJĘCIA[/img]

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-06-30 20:59:02

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 117
Ok dzięki za pomoc i wyjaśnienie. Wagę pisałem w pierwszym poście obecnie to 76 kilo, białka faktycznie dużo postaram się pozmniejszać porcję
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
To białko daj tak 180-190g bo z takiej ilości co masz teraz nic dobrego nie będzie ;)

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 117
Z początku przepraszam,za odświeżenie tego tematu, ale mam jeszcze parę pytań odnośnie samych ćwiczeń. W przpadku splita warto zmieniać trening co ok 6-8 tygodni, a jak jest w przypadku fbw, można powyższym planem ćwiczyć przez długi okres czasu zwiekszając obciążenie czy równie dokonuje się zmiany planów. Drugie pytanie dotyczy ćwiczenia podciąganie na drązku z powyższego planu czy jest na to jakiś zamienik bo obecnie jestem za słaby ba wykonywanie tego ćwiczenia prawidłowo.Z góry dziękuje za odpowiedź
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mam 14 lat i chcę zacząć trening

Następny temat

Typ budowy ciala do oceny. Ektomorficzny, mezomorficzny czy oba pomieszane?

sosy