SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu diety i ćwiczeń - przyszedł impas :(

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1169

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1173
Wiek : 22
Waga : 59-60 kg
Wzrost : 170 cm
Obwód w biuście(1) : 88
Obwód pod biustem : 74
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 68
Obwód bioder (3): 94
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch i górna wewnętrzna część ud
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: bieganie - 1x/tydzień, Chodakowska (dalej w poście)
Ograniczenia żywieniowe : wegetarianka
Moje rmr wynosi 1408 kcal
Preferowane formy aktywności fizycznej: wszystko, co darmowe 3;
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: suplementy - witaminy 'a-z'

Witam!

Uważam to forum za źródło bardzo żetelnej wiedzy. Staram się poprawić wygląd sylwetki, kondycję i zdrowia już od stycznia i myślę, że sporo osiągnęłam. Od mniej więcej konca sierpnia nie widzę jednak zbyt dużych postępów w redukcji... Byłabym więc bardzo wdzięczna za ocenę planu diety i ćwiczeń. Mam nadzieję, że nie zaspamuję, ani nie naśmiecę. Jeśli jednak - wybaczcie nowicjuszce!

Od stycznia zmiana nawyków żywieniowych - 2 litry wody, odstawienie słodyczy (tak, od lipca znów trochę ich jem i żałuję, więc znów to rzuciłam tydzień temu), 5 posiłków dziennie, regularnie, dużo warzyw i owoców, obawiam się, że za mało białka.

Przykładowy jadłospis:
Śniadanie (8:30)
200 ml mleka, płatki owsiane 50 g, łyżeczka miodu, pół łyżeczki cynamonu, jabłko, kawa z ~15 ml mleczka do kawy

Snack (11:00)
banan, 200 ml jogurtu naturalnego

Lunch (13:00)
3 kromki chleba pełnoziarnistego, 10 g masła, sałata, 10 plastór ogórka, 1/2 pomidora, masło orzechowe - łyżeczka, kawa z mleczkiem (~15 ml), szczypta pieprzu

Snack (16:00)
duża marchew, kwark (coś a'la twaróg, jestem w Holandii, tu nie mają twarogów :()

Obiad (18:00) (w Holandii koło 18:00 obiad to standard, już przywykłam)
uparowany brokuł - 200 g, jajko, mąka - 5 łyżek, otręby - 2 łyżki, (tak, to są lane kluski *blush*), łyżeczka oliwy, szczypta soli, zioła i papryka ostra

Snack (20:30)
Orzeszki ziemne ~30 g

W sumie: 1648 kcal, 244,1 g węgli, 70,67 g białka, 44,4 g tłuszczów, 38,45 g błonnika.

Do tego słynne 2 l wody (z cytryną), zielona herbata.

Ćwiczenia:
6 x w tygodniu 15 minut cardio i 10 minut yogi rano
1 x w tygodniu bieganie (30-40 minut, średnie tempo)
wieczorem zamiennie - Chodakowska (1x w tygodniu Sklapel, 2x w tygodniu Killer, 2x w tygodniu TurboSpalanie).

Pot leci ze mnie ciurkiem, choć wiem, że to o niczym nie świadczy. ;) Mięśnie zdecydowanie w ciągu ostatniego (prawie) roku zbudowałam, wiem, bo czuć i widać (mój chłopak potwierdza). Ale niestety, przez ostatnie 2 miesiące cm zamiast spaść, to w talii poszły w górę. Nie chcę niczego radykalnego, po prostu chcę pokonać impass i pozbyć się tłuszczyku na brzuchu. Wiem, że nie ma niczego takiego jak 'spot-reducing', ale ostatecznie i tam warstwa tłuszczu musi się wreszcie zmniejszyć. :)

Byłabym ogromnie wdzięczna za opinie, rady i sugestie, bo to już się robi frustrujące! ;)

Pozdrawiam i szacun za pracę, którą wkładacie w to forum!
Magda
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 802 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35259
I'm very sorry, ale na tej diecie i na tej aktywności fizycznej mięśni raczej nie zbudowałaś. Co najwyżej schudłaś. Przy Twoim wzroście i obecnej wadze powinnaś wyglądać jak bogini, a Ty coś tam piszesz o tłuszczu na brzuchu. Zobacz na jakich ilościach białka Dziewczyny budują muskle, a jaką masz Ty. Dodatkowo przy tak niskiej podaży tłuszczy wróżę rychłe zatrzymanie okresu, jeśli już nie nastąpiło. Posiłki nie za dobrze skomponowane. Polecam przeczytać regulamin i linki w nim podwieszone i rozważyć, czy takie podejście Ci odpowiada.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1173
Bardzo dziękuję za cenne rady. Dietę tą zaczęłam tydzień temu, wcześniej ograniczałam się do zasad zdrowego żywienia. 'Dieta' miała mi pozbyć się owego tłuszczyku na brzuchu, który... no jest niestety. Nie w zastraszających ilosciach i owszem, nie wyglądam źle. Ale brzuch mi dość mocno przeszkadza.

Najbardziej dziękuję za uwagę o tłuszczu. Dość kluczowa, bo chyba faktycznie go nie za wiele... *blush*
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1056 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7101
Skąd się wzieły Twoje obliczenia RMR ? Wzory wzorami, ale każda z nas jest inna. Wstaw zdjęcia, bo bez tego, to takie wróżenie z fusów. Huda dobrze Ci doradziła, poczytaj linki w regulaminie - to prawdziwa kopalnia wiedzy, poczytaj dzienniki dziewczyn, zobacz co jemy i ile jemy. Oprócz tego, my nie hopsasamy, tylko przerzucamy żelastwo ;) jesteś na to gotowa?

"No pain, no gain"

"People ask me how to eat well. It is simple. You look like what you eat. If you look like a garbage can, you are probably eating garbage. Eat lean and mean whole foods if you want to look lean and mean" Arnold Schwarzenegger
.................
Mój Dziennik:
http://www.sfd.pl/DT_Vredotaa_-t958238.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
A całej ankiety wkleić to nie łaska?
Pominęłaś punkty, które najwięcej mówią o Twoim zdrowiu i zapotrzebowaniu na poszczególne makroskładniki.

Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-11-13 12:49:37

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1173
Martucca, przepraszam, nie sądziłam, że to takie istotne! Już się poprawiam!

Wiek: 22
Waga: 59-60 kg
Wzrost: 170
Obwód w biuście: 84
Obwód pod biustem: 75
Obwód talii w najwęższym miejscu: 67-66 cm (mierzone po obiedzie ;()
Obwód na wysokości pępka: 74
Obwód bioder: 94
Obwód uda w najszerszym miejscu: 52 cm
Obwód łydki: 31 cm (w połowie)
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : nogi
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: bieganie (do listopada...), ćwiczenie w domu (Chodakowska, Mel B, joga itp.), spacery.
Co lubisz jeść na śniadanie: Owsianka z tarkowanym jabłkiem i cynamonem
Co lubisz jeść na obiad: omlet z pomidorem, szpinak z makaronem, brokuły
Co jako przekąskę: orzechy, owoce, marchew, jogurt naturalny
Co jako deser: gorzka czekolada
Ograniczenia żywieniowe: WEGETARIANKA
Stan zdrowia: według lekarzy zdrowa jak ryba, ale mam raczej słabe krążenie (wiecznie LODOWATE stopy i dłonie, ciemno przed oczami, gdy wstaję, robi mi się słabo, bez znanego lekarzom powodu), mimo że jestem aktywna fizycznie
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: tak
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: bieganie (ale nie zimą, odzieży termicznej brak), spacery, pływanie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: tylko witamint tzw. 'a-z'
Stosowane wcześniej diety : no niestety, pokusiłam się kiedyś o kopenhaską (byłam młoda i głupia, bardzo głupia), tzw. MŻ, od roku zdrowe odżywianie
Cel: REDUKCJA

Vredotaa - RMR wyliczyłam kilkoma kalkulatorami i uśredniłam. jaki wzór polecasz? Co do zdjęć, jeszcze się nie przełamię... :(
A co do żelaztwa - zdecydowanie nie jestem gotowa, ale dałam dietę do oceny jako gość i kazano mi się zarejestrować, co skwapliwie uczyniłam ;)

Zmieniony przez - paskuda_jedna w dniu 2013-11-18 21:28:26

Zmieniony przez - paskuda_jedna w dniu 2013-11-18 21:33:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282788
Nie przełamiesz się co do zdjęć... no to jak my mamy Tobie pomóc? Wykorzystuj wskazówki z regulaminu.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1056 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7101
Paskuda, nie polecam żadnych wzorów bo często gęsto są o kant d... rozbić. Co jednak polecam? Jeżeli zależy Ci rzeczywiście na zgrabnej sylwetce i zdrowiu, polecam słuchać się Szefowych i przede wszystkim wziąć się do roboty. Tutaj nikt nie marudzi tylko zasuwa :)

"No pain, no gain"

"People ask me how to eat well. It is simple. You look like what you eat. If you look like a garbage can, you are probably eating garbage. Eat lean and mean whole foods if you want to look lean and mean" Arnold Schwarzenegger
.................
Mój Dziennik:
http://www.sfd.pl/DT_Vredotaa_-t958238.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosze o ocene treningu fbw:)

Następny temat

pytanie o BTW

Fruzelina