SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu - masa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6782

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8359
Witam.
Cel:Masa
Staż: 8 mies
Poprzedni plan: Robimy forme na lato by Michail
Wiek: 18


Lp. Ćwiczenie Il serii/powt

Klata + biceps
1. Wyciskanie płasko sztangielkami (progr) 4/ 12-8
2. Wyciskanie skos sztangielkami 3/ 12
3. Rozpiętki płasko, skos (superseria) 3/ 12,10
4. Uginanie ramion ze sztangą podchwytem (progr) 4/ 12-8
5. Uginanie ramion ze sztangielką (młotki) 3/ 10
6. Uginanie ramion sztangielki siedząc 3/ 10
7. Uginanie nadgarstków podchwytem 3/ max

Plecy + triceps
1. Podciąganie na drążku nachwytem do brody 3/ max
2. Podciąganie sztangi w opadzie ( wiosłowanie) 3/ 10
3. Wiosłowanie sztangielką w opadzie 3/ 10
4. Unoszenie tułowia z opadu 4/ 12
5. Wyciskanie francuskie sztangą za głową(progr) 3/ 12-8
6. Prostowanie ramienia ze sztangielka w opadzie 3/ 10
7. Pompki w podporze tyłem 3/ 12
8. Uginanie nadgarstków podchwytem. 3/ max

Barki + nogi
1. Wyciskanie sztangi stojąc(progr) 4/ 12-8
2. Unoszenie ramion w przód ze sztangą 4/ 10
3. Unoszenie sztangielek bokiem w górę 3/ 10
4. Szrugsy sztangą stojąc 4/ 20
5. Przysiady ze sztanga szerokie 4/ 12
6. Prostowanie nóg w siadzie. 4/ 12
7. Wspięcia na palce siedząc 4/ 20
8. Uginanie nadgarstków podchwytem 3/ max

Do tego brzuch po kazdym treningu

Pozdro,





Zmieniony przez - Bull89 w dniu 2007-10-28 14:53:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1208 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5942
mam pytanie:czy ty jestes na jakims cyklu SAA?

" LIVE AND DIE IN THE SQUAT RACK ! "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8359
Nie jestem, a to ma jakis zwiazek z treningiem ?
narazie na sucho jade, planuje kupic białko by diete wzbogacic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1208 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5942
trening grupy miesniowej raz w tygodniu jest najwieksza porazka wspolczesnej metodyki treningowej lansowanej przez koksiarzy!!!
owszem,dla tych "czystych" rowniez moze znalezc zastosowanie,ale dla takiej osoby jak ty-nowicjusza-niestety NIE!

" LIVE AND DIE IN THE SQUAT RACK ! "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8359
Nie kumam co z tym planem jest nie tak. Moze mnie oswiecisz jakos bardziej szczegółowo ?
8 mies przemyslanego treningu to chyba nie jest wcale takie nowatorstwo wiec nie kminia czemu nie mogę tak ćwiczyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1208 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5942
po pierwsze:powinienes w dalszym ciagu doskonalic(uczyc sie!)techniki prawidlowego wykonywania cwiczen!niestety,ani objetosc treningu,ani jego czestotliwosc temu nie sluza!
po drugie:na tym etapie nie posiadasz jeszcze zdolnosci takiego przeladowania miesni(i takiej chemii w organizmie),aby musialy one potem odpoczywac az 7 dni!(i tutaj dodawanie cwiczen nic nie da!)
po trzecie:powinienes skupic sie na kilku cwiczeniach podstawowych(nie na grupe!tylko na cale cialo!), wykonywanych 2-3 razy w tyg.i starac sie z treningu na trening poprawiac swoje osiagniecia silowe.mowiac krotko:powinienes zyc i umrzec w power racku wykonujac przysiady!
a po czwarte:jesc za trzech i spac tyle co niemowle.(nawet odzywke bialkowa sobie daruj)

" LIVE AND DIE IN THE SQUAT RACK ! "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8359
kumam a poza tym to czy plan ma jakieś błędy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1208 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5942
wydaje mi sie,ze worek bledow jakie wytknalem wystarczy?

" LIVE AND DIE IN THE SQUAT RACK ! "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 32 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 375
Jedz szpadlem koks to urosniesz

Pal gumę nie duszę xD :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1208 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5942
rozumiem,ze oczekiwales innej odpowiedzi-ja to rozumiem.wiem,ze z podobnym programem-inni-czy nawet ty sam-osiagaja(osiagneli)dobre rezultaty,ale musisz pamietac o jednym:na nowicjusza wszystko dziala!a ty teraz masz jedyna,niepowtarzalna szanse zbudowania dobrych podstaw,ktore zaprocentuja w przyszlosci!

" LIVE AND DIE IN THE SQUAT RACK ! "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8359
nie przemawiaja do mnie Twoje argumenty, jestem zdania ze moge cwiczyc treningiem dzielonym 1 partie raz w tygodniu. Zreszta w moim poprzednim treningu trenowalem tak samo a byl on przeznaczony dla ludzi z jeszcze mlodszym stażem
Chodzi mi o bledy w planie czyli dobor i kolejnosc cwiczen, ilosc powt itp

@ Gen.Italia
"Jedz szpadlem koks to urosniesz" huehue to sie usmialem

@ hardgainer
kumam twoje uzasadnienie ale bardziej odopowiada mi ten typ treningu wiec wolalbym przy nim zostac. Zreszta kazdy taki poleca tutaj.

Zmieniony przez - Bull89 w dniu 2007-10-28 17:47:58
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

moj plan

Następny temat

Młodzik - Trening i Jedzonko :)