SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu HST

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 599

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12655
Proszę o ocene planu:

Plecy
Ściąganie drążka do karku 2s
wiosłowanie 1s

Klatka
wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 2s
pompki na poręczach 1s

Nogi
przysiady 2s
wspięcia na palce 2s

Barki
Wyciskanie hantli 2s

Kolejnosc zostanie zmieniona na zasadzie priorytetu
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 549 Napisanych postów 4028 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52804
Dodaj cos na biceps od 10 tek jezeli bediesz czul w 15 tkac ze samo wioslo i sciaganie drazka nie porusza go do wzrostu. Poza tym ok, daj przysiady jako 1 cwiczenie.

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12655
oki wczuce 1s unoszenia sztangi stojąc. aaa jeszcze pytanie jedno, czy zwiększac ilosc seri w następnym mikrocyklu??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 549 Napisanych postów 4028 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52804
Serie: 15tki 1/2
10tki wszedzie 2
5tki 2/3

W HST najwazniejsza jest progresja ciezaru a nie ilosc serii

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy-biceps masa + klata

Następny temat

Gryf a wyniki

FuckBaton