SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu FBW

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 118

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 16 lat Na forum 20 dni Przeczytanych tematów 12
Witam, mógłby ktoś ocenić mój plan, mój staż to rok , cel masa 3xFBW w tygodniu, bez cardio



Trening A

- Przysiad 5x5-7

- Hip thrust 4x10-12

- Wiosłowanie sztangą nachwytem 3x6-8

- Rozpiętki na bramie (z górnego wyciągu) 3x10-12

- Wznosy boczne 1 ręką 4x10-13

- Odwrotny butterfly 3x10-13

- Francuz hantlem stojąc 3x8-10



Trening B

- Wyciskanie nogami na maszynie 5x7-9

- Uginanie nóg leżąc na maszynie 3x9-10

- ściąganie wyciągu górnego do klaty 3x8-10

- wiosłowanie hantlem 3x7-9

- wyciskanie leżąc poziomo 4x3-5

- Face pull 4x10-13

- Wznosy boczne na maszynie 3x10-13

- Uginanie sztangi stojąc 3x7-9

- Wspięcia na palce stojąc 3x10-12



Trening C

- Martwy ciąg klasyczny 4x5-7

- Front squat 4x4-6

- Podciąganie chwytem młotkowym 5x5-7

- Wyciskanie hantli skos dodatni 4x5-7

- Butterfly 3x12-15

- Ohp 5x5-7

- Pompki na poręczach 5x5-7

- Uginanie hantli stojąc 3x7-9

- Wspięcia na palce siedząc 3x10-12



Z góry dziękuję za odpowiedź

Płeć : M

Wiek : 16

Waga : 71

Wzrost : 179

Cel treningowy : Przyrost tkanki mięśniowej

Staż treningowy na siłowni : rok

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full sprzęt siłownia

Dieta : 3000 kcal

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : omega 3, vit i min

Ostatnio przerabiany plan: Push Pull Legs

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 95,95,80
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4060 Napisanych postów 54963 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 705325
Jak przyjrzeć się poszczególnym dniom treningowym to nie ma się za bardzo czego czepiać bo treningi masz nawet dobrze poskładane. Ale jak bym się ewentualnie delikatnie przyczepił do dwóch rzeczy, mianowicie nie wiem czy na Twoim etapie czyli z rocznym stażem są Ci potrzebne 3 zestawy treningowe, mogłyby w zupełności wystarczyć dwa zestawy treningowe. A druga rzecz to masz sporo ćwiczeń izolowanych w tych planach treningowych co dla mnie przy planie fbw nie jest najlepszą opcją. Wiadomo, że dla urozmaicenia można coś dać ale w granicach rozsądku.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7710 Napisanych postów 148440 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1179628
jw osobiscie tez bym byl za tym, aby wykonac sobie dwa solidne zestawy i wywalic z nich p******u, jak sciagania, odwrotne buuterfly, pull face i inne rozpieki, a maskymalnie uproscic system i isc w kierunku solidnych bojów i progresji wyciagneisz z tego duzo wiecej niz wlaczenie dodatkowych cwiczen uzupelniajacych, no chyba ze wynika to z sytuacji np powiazanej z wadami postawy, ktore gdzies tam chcesz dodatkowo na treningu skorygowac cwiczeniami typu pull face aby wzmocnic tyl naramiennego, bo sie garbisz itd
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przysiady plie

aerofull