SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu, poprawki, rady.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 690

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

65

Wzrost

175

Cel treningowy

Siła, rzeźba

Staż treningowy na siłowni

4 miesiące po przerwie

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna dość często oraz pływanie.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Siłownia

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

BCAA 6400 - Scitec Nutrition

Ostatnio przerabiany plan

Podany

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiadu i martwego ciągu nie robiłem, wyciskanie 75 kg.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 447
Witam. Jestem nowym użytkownikiem, jest to mój pierwszy post lecz spędziłem dużo czasu przeglądając forum. Ćwiczę bez przerwy 4 miesiące. Pierwszy miesiąc FBW, później następującym planem:

Poniedziałek (klatka, biceps, brzuch):
Wyciskanie płasko - sztanga,
Wyciskanie skos - hantle,
Rozpiętki skos,
Unoszenie hantli stojąc,
Podciąganie drążka od dołu,
Modlitewnik - sztanga,
Unoszenie nóg na poręczach,
Brzuszki na ławce,
Mikrobrzuszki,

Wtorek (barki, przedramię):
Unoszenie hantli na boki stojąc,
Unoszenie hantli przed siebie stojąc,
Wyciskanie hantli nad głowę siedząc,
Odwrotny butterfly,
Uginanie nadgarstka z hantlem do zewnątrz,
Uginanie nadgarstka z hantlem do wewnątrz,

Środa (plecy, triceps, brzuch):
Podciąganie hantla jednorącz,
Przyciąganie drążka w siadzie,
Przyciąganie drążka z góry za głowę,
Francuskie wyciskanie leżąc - sztanga,
Wyciskanie hantla za głową,
Ściąganie linek/drążka na wyciągu,
Unoszenie nóg na poręczach,
Brzuszki na ławce,
Mikrobrzuszki.

Czwartek (uda, łydki):
Wypychanie na suwnicy,
Unoszenie nóg na maszynie leżąc,
Unoszenie nóg na maszynie siedząc,
Spięcia na palcach.

Takim planem ćwiczę. Od tego tygodnia zamieniam poniedziałek i środę ze względu dużej ilości osób robiących klatkę w poniedziałek. Wszystkie ćwiczenia wykonuję w podanej kolejności, 4x10. Brzuch na zmianę Unoszenie nóg i brzuszki 3x20. Prosiłbym o ocenę tego planu, ewentualne poprawki. Nie układałem tego sam, pomagała mi osoba posiadająca pewną wiedzę, więc myślę, że jest w miarę dobry.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 490 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8294
zły trening, do tego za mało ważysz aby brać się za rzeźbę.

poczytaj, mit 8

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 447
Mój trening nie miał być ukierunkowany w danym trybie. W celach wpisałem rzeźba i siła, bo chciałbym to osiągnąć. W takim razie co zmienić, aby zdobyć masę, ale się nie zalać. Szczerze ostatnio moja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 447
waga stoi w miejscu, chociaż wiem, że tak być nie powinno. Przepraszam za post pod postem ale komputer mi się przyciął wysłał dwa i nie mogę edytować pierwszego. Więc proszę o rady co zmienić, opis serii. Przerwy w trakcie wykonywania mają duże znaczenie? Ostatnio moje treningi są dość szybkie z powodu braku czasu. Przerwa między seriami wynosi około 60s. A podnoszone ciężary raz idą lepiej raz gorzej, to też od czegoś zależy?

Zmieniony przez - dyho w dniu 2012-03-14 14:50:35

Zmieniony przez - dyho w dniu 2012-03-14 14:51:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 331 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18486
" Takim planem ćwiczę. Od tego tygodnia zamieniam poniedziałek i środę ze względu dużej ilości osób robiących klatkę w poniedziałek. "

hahaha! jeszcze troche, a na niektórych siłkach będą zapisywać rezerwacje na ławeczkę w poniedziałki i na wyciąg w środy

" Nie układałem tego sam, pomagała mi osoba posiadająca pewną wiedzę, więc myślę, że jest w miarę dobry. "

:)

masa, siła = żarcie, regeneracja, progresywny trening adekwatny do poziomu wytrenowania, a u Ciebie leży wszystko

Pierwsze co to łap się za michę - nie jesz, nie rośniesz.

Druga sprawa przeczytałeś artykuł z linku podany przez kolegę wyżej?

Zaglądnij tu (czy. traktor):

http://www.sfd.pl/Ocena_plan-t694723-s2.html

i tu:

http://www.sfd.pl/FBW-t460830.html

i więcej info tu:

http://www.sfd.pl/Plan_FBW_do_oceny-t813932.html#post4

plan z opisem dla Ciebie tu (wolne ciężary - PODSTAWA! od podstaw trzeba zacząć):

http://www.sfd.pl/Staz_1_rok/pierwszy_powazny_split,_PROBLEM_:_-t467038-s2.html


Zmieniony przez - Kenq92 w dniu 2012-03-14 19:48:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 447
Nie chodziło mi o rezerwowanie ławki tylko zauważyłem, że jest dość dużo ludzi to zamieniam, żeby mieć spokojnie dla siebie. Akurat te dwa dni, bo robię wtedy brzuch i żeby było co drugi dzień.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

split a split 2x partia w tygodniu

Następny temat

Full Body Workout do oceny

BF