SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena oraz pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2326

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

18

Płeć

Mężczyzna

Cel

redukcja BF (aktualnie około 20-25%)

Waga

70

Wzrost

175

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

aktualnie około 20-25%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

interwały co dwa dni

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

ćwiczę w domu

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

ciężko to było nazwać dietą, po prostu odstawiłem wszelkie fastfoody i jadłem mniej

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

planuje brać białko, BCAA oraz kreatyne
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 18 lat Na forum 344 dni Przeczytanych tematów 458
Witam, prosiłbym o poradę, pomoc w diecie na redukcji (chciałbym mocno zejść z %BF).
Ćwiczyłem już wcześniej (głównie interwały, jeszcze wcześniej areoby) zeszłem z wagą z 90 do 70 w ciągu chyba 2 lat. Po kilkumiesięcznej przerwie chciałbym wrócić do aktywności i zredukować fat. Podczas układania diety prawdę mówiąc miałem mały problem aby kcal było tyle ile być powinno (a bynajmniej myślę, że tyle być powinno)- zawsze na koniec wychodziło za mało
Do wykazu diety należy doliczyć suple: 40g B/4g T/ 4g W 210kcal
Razem daje to jakieś 2225kcal 180-190g B/ 45g T/ 255g W
A tutaj przykładowy dzień:






Zmieniony przez - Hollyn w dniu 12/30/2017 11:48:02 AM

Zmieniony przez - Hollyn w dniu 12/30/2017 11:48:40 AM

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516290
Na pierwszy rzut oka kalorii wydaje się zbyt mało. Niekiedy zawodniczki fitness mają niewiele mniej kalorii w swojej diecie podczas redukcji. Tego typu praktyki w dość szybkim tempie doprowadzą do zaburzeń metabolicznych jak i dekompozycji sylwetki, zbyt daleko posunięte restrykcje kaloryczne sprawią, iż w głównej mierze pozbędziesz się masy mięśniowej - nie tłuszczowej. Nie wiem jak wygląda spożycie warzyw i owoców bowiem masz mało potasu, wapnia, wit.A, wit.E mogłoby być więcej, po mimo tych ryb, a propo jeśli wybierasz łososia to tylko dzikiego. Przekąski są zbędne skoro dieta jest odpowiednio zbilansowana i pełnowartościowa. Serek wiejski z jabłkiem to ubogi odżywczo posiłek, staraj się w każdym posiłku dostarczyć minimum 20g białka, tak żeby osiągnąć tzw. peak leucynowy.

Bcaa jest zbędne, lepiej zainwestować w probiotyki, NAC czy gabę na lepszy sen.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-12-30 12:31:33
1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 18 lat Na forum 344 dni Przeczytanych tematów 458
Dzięki za odpowiedź. Czy jak dobrze rozumiem muszę dostarczyć więcej kcal niż aktualnie spożywam, aby zredukować? Czytam to co piszesz i trochę się martwię, czy owe zaburzenie już nie miało miejce (poprzez moją wcześniejszą niewiedzę). Co w takim momencie propocujesz zrobić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516290
Możesz wykonać podstawowe badania: morfologia, lipidogram, pełny panel tarczycowy, CRP, mocz, glukoza.

Zapotrzebowanie kaloryczne obliczaj za pomocą specjalnego wzoru matematycznego.
http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- 
1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 18 lat Na forum 344 dni Przeczytanych tematów 458
Miałem wykonywane podstawowe badania jakiś czas temu (nie jakoś szczególnie dawno) i nic dziwnego nie było (lekarz sam się dziwił, że takie dobre). A co powiesz na skorzystanie z gotowej diety? Typu potreningu, fabrykasily etc. + areoby/interwaly do tego (siłownia aktualnie chwilowo odpada)? Nie wiem na ile faktycznie są dobrym wyborem (szeptany marketing pewnie ma sie dobrze), ale chyba będzie to lepszym pomysłem? (po jakimś czasie jak zaczne ogarniać będę probował sam układać).


Zmieniony przez - Hollyn w dniu 12/30/2017 1:25:52 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 631 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 17483
osobiscie jesli chcesz obrac taka droge to odezwalbym sie do jakiegos moderatora tego dzialu i nie tylko tego, ktory zajmie sie Toba od a do z i bedzie sie "opiekowal"
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 18 lat Na forum 344 dni Przeczytanych tematów 458
Dzięki za prozocyję, przemyślę ją... Proszę jeszcze jakby ktoś mógł się ustosunkować do diet z ww. stron, będą dużo gorsze?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516290
Jesteś na SFD, zatem oczywistą odpowiedzią będzie, że gdybyś zdecydował się na plan to wybierz PT. Niemniej, istnieją inne możliwości jak zgłoszenie się do tutejszy moderatorów/doradców działu. Możesz również dostać ogólne wskazówki w tym temacie.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3017 Napisanych postów 57714 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 641183
Jak w tej chwili będzie wyglądała Twoja aktywność fizyczna? Same interwały i aeroby niestety nie są dobrym rozwiązaniem.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 18 lat Na forum 344 dni Przeczytanych tematów 458
Aktualnie wykonuje interwaly oraz areoby 3 razy w tygodniu (co drugi dzień).

Jesteś na SFD, zatem oczywistą odpowiedzią będzie, że gdybyś zdecydował się na plan to wybierz PT.
Wiadomo, że swój będzie chwalił swego dlatego pytam ogólnie bez wskazywania na konkretną firmę.


Zmieniony przez - Hollyn w dniu 12/30/2017 8:08:12 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3017 Napisanych postów 57714 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 641183
Ogólnie to każdy ma inne oczekiwania, więc ciężko jest stwierdzi co komu będzie pasowało. Niestety z Twoim treningiem nawet najlepsi dietetycy świata nie pomogą. Niezbędny jest solidny trening siłowy.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rekompozycja Endo low carb