SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena odżywiania i sylwetki

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 973

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26
Witam, mam taką małą prośbę. Otóż proszę Was abyście ocenili czy sposób w jaki się teraz odżywiam jest dobry, czy może jednak powinnam zastosować jakąś dietę, zmienić swoje nawyki żywieniowe. Napisałam tutaj bo wydaję mi się, że znacie się na rzeczy i będziecie potrafili mi doradzić. Sama nie chce nic zmieniać ani wprowadzać w swojej diecie, bo jestem kompletnie zielona w tym temacie, a nuż jeszcze zrobię sobie krzywdę

Płeć: Kobieta
Wiek: 18 lat
Waga: 54 kg
Wzrost: 163 cm
Obwód klatki piersiowej: 80 cm
Obwód w talii: 62 z
Obwód w pasie: 67 cm
Obwód ramion: 91 cm
Obwód uda: 47 cm
Obwód łydki: 33 cm
Obwód w biodrach: 89 cm

Aktywność fizyczna: raz w tygodniu godzinna jazda na rowerze, raz w tygodniu basen 60 długości 25metrowych stylem klasycznym bez zatrzymywania się, lekcje wychowania fizycznego w szkole.

Odżywianie : I śniadanie godzina 6.30 - 1 banan, mała garstka rodzynek, dwie szklanki mleka, dwie garści płatków kukurydzianych Corn Flakes; II śniadanie godzina 11.00 jabłko lub jogurt lub banan; obiad godzina 15.30- różnie zależy co akurat jest ugotowane, jednak do każdego obiadu zjadam surówkę lub jakąś sałatkę warzywną. Jeśli chodzi o obiad to nie zjadam jakiś dużych porcji. Zawsze przed wcinam jabłko. Do godziny 18.00 zjadam czasami jakiś jogurt albo owoce, wypijam szklankę mleka. W ciągu dnia wypijam ok. 2 litrów płynów ( w tym woda i mleko, maślanka).
Stan zdrowia: zdrowa jak ryba :)
Stosowane preparaty na odchudzanie: brak
Stosowane wcześniej diety : raczej nie