SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena mojego planu FBW w dwóch wariantach.

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 217

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 14
Witam,
Czy ktoś pomógłby mi oceniając plan FBW który sobie przygotowałem. Czy są jakieś błędy / zła kolejność ćwiczeń? Nie zamierzam trenować wyczynowo. Zakładam, raz na jakiś czas któryś trening w tygodniu może mi wypaść. Priorytet to po prostu aktywność fizyczna dla zdrowia i zwiększenia siły. Jeśli dni byłyby zbyt okrojone to rozważam dołączenie 15-20 minut na ergometrze wioślarskim na koniec treningu bo bardzo mi się spodobało ćwiczenie na tej maszynie, nie wiem tylko czy to dobry pomysł...

Dzień A:
1. Przysiad
2. Wiosłowanie sztangą
3. Wyciskanie na ławce płaskiej (klatka)
4. Unoszenie hantli na boki
5. biceps hantle z supinacją
6. wyciskanie francuskie triceps
7. podciąganie kolan w zwisie na drążku


Dzień B:
1. Przysiad
2. Martwy ciąg
3. Wyciskanie na ławce płaskiej (klatka)
4. wyciskanie żołnierskie
5. biceps sztanga łamana
6. pompki rzymskie na poręczach
7. planki


Jak długo mógłbym ćwiczyć takim planem, żeby miało to ręce i nogi? (chciałbym jak najdłużej bo nie lubię zmian.. :) ). Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi!



Zmieniony przez - wiesiekhd w dniu 08/07/2019 17:53:18

Zmieniony przez - wiesiekhd w dniu 08/07/2019 17:54:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 120 Wiek 47 dni Na forum 47 dni Przeczytanych tematów 824
+ Za nogi
Krzesełka z poz 7. wrzuciłbym przed poz 4. żeby najpierw ćwiczyć większą partię w trudniejszym ćwiczeniu ,poza tym jest to bardziej złożone ćw. niż izolacje z poz 4/5/6.
Jeśli jesteś fanem francuzów to ok ,ale ja bym je zamienił na coś innego.
Dzień A zdaje się być ok.

W dniu B znowu bym zamienił ćw. kolejnością. Od największych partii i najcięższych ćwiczeń do najmniejszych i lżejszych. Poz 6. przed poz. 4.
Ja zamieniłbym izolacje na biceps na podciąganie podchwyt wąsko skoro tak lubisz robić bica.

"Bądź jak ptak, który spocząwszy w locie swym na gałązce, chociaż ona ugina się pod jego ciężarem, nie przestaje śpiewać, bo wie, że ma skrzydła, które go ustrzegą od zagłady."

Victor Hugo

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o poprawki do treningu plus wasze porady

Zestaw 1