SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena diety redukcyjnej LOW CARB

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2661

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 269 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9961
Cześć.
Prosiłbym o ocenę ułożonej przeze mnie diety na redukcję LOW CARB, bo jestem w tym trochę zielony i pewnie popełniłem sporo błędów.

Informacje o mnie:
Mam 17 lat, waże 78-79kg przy wzroście 172cm. Chodzę na siłownie 4 razy w tygodniu. Moje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne wynosi ok. 3250kcal.

Czy wszystko jest ok? Nie chciałbym dokładać większej ilości posiłków, 4 mi w zupełności wystarczą, nie ukrywam że przyczynia się do tego też brak czasu.


To mój plan treningowy, jeśli to ważne:

Poniedziałek
Wyciskanie sztangi leżąc na ławce płaskiej (20-20-10-8-6-4-4)
Wyciskanie hantli leżąc na ławce płaskiej (5x10)
Rozpiętki (3x8)
Wyciskanie na maszynie siedząc (12-10-8-8)
Przenoszenie hantli za głowę leżąc (3x12)
Wznoszenie hantli bokiem (5x10)
Wzniosy hantli przed (3x8)

Wtorek

Uginanie sztangi stojąc (20-20-10-8-6-4-4)
Uginanie hantli stojąc (5x10)
Modlitewnik (3x8)
Wyprosty ramion z hantlami leżąc (20-20-10-8-6-4-4)
Wyprosty ramion na wyciągu (5x10)
Wyprosty jednorącz z hantlą w tył (3x8)

Czwartek
Martwy ciąg (20-20-10-8-6-4-4)
Wiosłowanie hantlą (5x10)
Ściąganie uchwytu górnego wyciągu (3x8)
Ściąganie do dołu na maszynie (4x12)
Przyciąganie uchwytu do brzucha siedząc (3x12)
Rozciąganie ramion leżąc na ławce (3x8) - nie jestem tutaj pewien co do nazwy tego ćwiczenia, ale wiem jak to wygląda i jak to robić.
Sztruksy z hantlami (5x10)

Piątek
Przysiady ze sztangą (20-20-10-8-6-4-4)
Wyciskanie nogami na suwnicy (5x10)
Wyprost nóg siedząc (3x8)
Uginanie podudzia siedząc (3x8)
Wyciskanie na suwnicy łydkami (4x 20-30-40, zależy ile dam rade)
Skłony na piłce (4x30)
Podciąganie kolan do brzucha na stojaku (3x max)