SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 168

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 58
Witam, zamierzam zacząć treningi planem FBW w domu 3 razy w tygodniu. Chciałbym nabrać masy. Plan treningowy już konsultowałem na forum, więc jest ogarnięty. Bardzo prosiłbym o ocenę mojej diety i ewentualne sugestie. Jeżeli to istotne to wspomnę, że jestem ektomorfikiem i trudno przybiera mi się na wadzę. Lat: 19 Waga: 74 kg Wzrost: 194 cm

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3631 Napisanych postów 62389 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675667
Kalorii dość niewiele jak na twierdzenie, że trudno się Tobie buduje masę mięśniową. Zobaczymy jednak w miarę obserwacji obwodów ciała jak będzie szło. Rozkład makroskładników wygląda dobrze. Niestety rozpiska posiłków już nienajlepiej. Bardzo słabe urozmaicenie. Masz dostępnych wiele źródeł białka a jesz w zasadzie tylko pierś i trochę jajek. Pozmieniaj to.

https://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html

Poza tym posiłki są trochę jałowe. Płatki owsiane z cukrem, czy jajka z chlebem. Daj jakieś warzywa, owoce, orzechy, nasiona. Cukier, pieczywo tostowe, ryż biały to przetworzone źródła węglowodanów. Okazyjnie można zjeść. Bazować warto na zalecanych źródłach.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5939 Napisanych postów 74330 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624103
Wywal wszystkie produkty przetworzone . Białe pieczywo , cukier itp .Twoj jadłospis jest monotonny .Urozmaicenie diety to nie tylko sposób na przełamanie abstrakcyjnie pojętej „codziennej rutyny”, czy też okazja dla nowych doznań kulinarnych. Różnorodność jest jednym z nieodłącznych elementów zdrowej, zbilansowanej diety. Każdy kto chce się zdrowo odżywiać – powinien dbać o urozmaicenie. Powinnienem skupić się nad poprawa doboru produktów . Dieta powinna być zdrowa ale również smaczna , wtedy będzie skutkować pozytywnym efektem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 58
Ok, trochę go zmieniłem dodając warzywa i chyba bardziej różnicując źródła białka. Podbiłem też kalorie i zamieniłem cukier na słodzik. Co teraz o nim sądzicie? Dodam, że Obiad byłby posiłkiem przedtreningowym, a Obiad II potreningowym.





Zmieniony przez - saprox9 w dniu 2019-08-05 17:28:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5544 Napisanych postów 7375 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229090
Zamień jeszcze ten tostowy na graham i bedzie lepiej , piers czasem zamień na schab , wołowine czy jakaś rybe , ryż zmieniaj z kaszami , daj jakieś orzechy , oliwe z oliwek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3631 Napisanych postów 62389 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675667
Wklej kilka innych dni rozpiski diety. Musimy zobaczyć jak wygląda Twoje urozmaicenie. Po jednym dniu zawsze będzie sporo braków żywieniowych. Np. kwasy tłuszczowe omega 3, nieprawidłowa proporcja kwasów tłuszczowych, słabe urozmaicenie źródeł składników odżywczych, itp.

Polecam poczytać na temat urozmacenia składników odżywczych w diecie:

https://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona

https://potreningu.pl/articles/3484/jak-w-prosty-sposob-urozmaicic-swoj-jadlospis 

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kontynuacja redukcji - keto czy high carb

Zestaw 1