SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1283

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 152
Cześć, proszę o ocenę diety, ogólnie mój plan to utrzymanie wagi, nabranie siły i ogólne wskoczenie na obroty ćwiczyłem od zeszłego października jakoś 10 miesięcy regularnie ale bez żadnej diety po prostu starałem się zdrowiej odżywiać, aktualnie okres wakacyjny spędzam w UK i nie ćwiczę, pracuje fizycznie ale jednak to nie jest trening. Jestem studentem więc w ciągu dnia aktywność raczej mizerna i budżet dosyć mały.

Cel : Utrzymanie wagi
Wiek : 23
Płeć : mężczyzna
Waga : 97
Wzrost : 195
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20 - 25%
Aktywność w ciągu dnia : Studia/Chodzenie
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW + 3x w tygodniu dosyć ciężki trening (koszykówka) lub alternatywnie jakieś bieganie
Cel : Utrzymanie wagi
Stosowane wcześniej diety : brak
Suplementy : Omega 3 olimp, Vitapak (zestaw witamin od K**), Kofeina w tabsach, Mutant mass ( jako uzupełnienie diety i posiłek po treningowy, planuje go pić z wodą), i chciałem wrzucić jabłczan kreatyny (w zeszłym roku brałem monohydrat), glukozamina na stawy

Od stycznia chciałem zacząć masówkę, w ten okres do nowego roku chciałem też zobaczyć jak poradzę sobie z jedzeniem tylu kalorii i ogólnie z dietą.





Zmieniony przez - Szooki_pl w dniu 8/31/2018 10:12:09 PM
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7909 Napisanych postów 80472 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680395
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
https://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16520 Napisanych postów 128209 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440669
te ryz to Ci uszami wyjdzie, zróżnicuj źródła węgli w diecie, a dużo nabiału chyba troszke masz

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3421 Napisanych postów 8469 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 407864
Jesli masz 20-25 % tkanki tłuszczowej, to nie czas na budowanie masy, tylko na solidną redukcję.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7909 Napisanych postów 80472 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680395
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5064 Napisanych postów 69467 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 713141
Zdrowa dieta powinna być urozmaicona. Jest to jedno z jej podstawowych założeń. Twoja jest jałowa i niedoborowa. Sugeruję poczytać o zalecanych źródłach makroskładników i wprowadzić je w plan.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 152
Sory trochę zielony w temacie jeszcze jestem z tym poziomem tkanki tłuszczowej to trochę przesadziłem myślę, że jest na poziomie 20%. Policzyłem jeszcze raz poziom zapotrzebowania wyszło 3312 kcal w takim razie dodam te 300 będzie 3612 i zobaczę jakie będą efekty. Dodam jakieś warzywa i owoce. Ryż lubię ale na pewno się znudzi po jakimś czasie wtedy dopiero mam plan go czymś zastąpić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3421 Napisanych postów 8469 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 407864
Nie wiem jaki jest sens utrzymywania wagi, skoro sylwetka jest otłuszczona. A wchodzenie na nadwyzkę kaloryczna jest jeszcze bardziej bez sensu. Najlepiej wrzuc zdjęcie sylwetki do oceny.
1

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5064 Napisanych postów 69467 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 713141
Jeżeli jest on koszykarzem i priorytetem jest wynik w tym sporcie, to te 20% tkanki tłuszczowej nie robi tutaj różnicy. Myślę, że nie ma sensu za bardzo skupiać się na tym aspekcie.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co myślicie o tej sylwetce?

nutloveb