SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5802

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 28 lat Na forum 222 dni Przeczytanych tematów 5751
Witam,
proszę o ocenę diety którą sam przygotowałem. Chciałbym stracić tkanki tłuszczowej, wyrzeźbić sylwetkę przy minimalnej stracie masy mięśniowej. Trenuję 4 razy w tygodniu, treningi ciężkie (Crossfit+siłowe)
Obecna waga 85 kg, wzrost 182 cm. Myślę że waga 80-82 kg byłaby odpowiednia. Kiedyś już układałem sam dietę i powiedzmy że działała, nikt mi nie pomagał. Ale tym razem chciałbym podejść do tego lepiej, dlatego prosiłbym o pomoc. Nie chcę diety od pseudo dietetyków, gdzie kupie gotową dietę, taka samą jak dostało przede mną 1000 zupełnie innych osób.
Wg kalkulatorów powinienem dostarczać 3000 kcal (114 g białko / 415 g węgle / 101 g tłuszcze)
W pierwszej wersji miałem zamiar na kolację spożywać białko + tłuszcze, ale zmieniłem na węgle po przeczytaniu paru artykułów. Dlatego na śniadanie białko + tłuszcze.

DIETA:
1. Śniadanie:
- 4 jajka na twardo + serek wiejski + omega 3 / olej kokosowy / oliwa z oliwek / orzechy (masło) - (białko + tłuszcze)
2. Posiłek:
- 70 g - Ryż brązowy / basmati / paraboliczny / kasza gryczana lub jaglana / ziemniaki
- 130-140 g mięsa
- warzywa
3. Posiłek (przed treningiem):
- szejk: białko + węglowodany (twarożek + białko + płatki owsiane + owoce + kakao itd.)
4. Posiłek (po treningu):
- 70 g - Ryż brązowy / basmati / kasza gryczana lub jaglana / ziemniaki
- 130-140 g mięsa
- warzywa
- białko, BCAA, kreatyna, Carbo (bezpośrednio po treningu)
5. Kolacja
- szejk: węglowodany (kasza gryczana / płatki owsiane, jaglane / otręby / ryż brązowy, paraboliczny / owoce o niskim IG)
- warzywa niski IG
- pieczywo chrupkie


Szejki w formie koktajli z blendera.
Proszę o korekcję / porady :)



Zmieniony przez - Kaziu90 w dniu 2018-03-15 15:12:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4106 Napisanych postów 68606 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 563399
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 28 lat Na forum 222 dni Przeczytanych tematów 5751
Wrzucam dietę:
Oczywiście kurczaka wymieniam na indyka, wołowinę, a ryż brązowy na inne rodzaje lub kasze, makarony + warzywa zawsze. Sposób przygotowanie też zmieniam, smażone lub gotowane. Płatki owsiane na jaglane itd.






Zmieniony przez - Kaziu90 w dniu 2018-03-15 15:54:33

Zmieniony przez - Kaziu90 w dniu 2018-03-15 15:55:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4106 Napisanych postów 68606 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 563399
Kalori zdecydowanie za mało . Brak tłuszczy - to tak na początek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 28 lat Na forum 222 dni Przeczytanych tematów 5751
Trening pomiędzy posiłkiem 3 i 4. Dodać kalorii równomiernie w posiłkach,czy w któryś konkretnych? Tłuszcze w posiłkach 2 i 3?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 28 lat Na forum 222 dni Przeczytanych tematów 5751
Zaktualizowałem plan. Jak teraz?
Z warzyw które dorzucam myślę że wyjdzie w sumie jakieś 3000 kcal i trochę węgli jeszcze.





Zmieniony przez - Kaziu90 w dniu 2018-03-16 09:58:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 28 lat Na forum 222 dni Przeczytanych tematów 5751
Czy mógłby ktoś pomóc / doradzić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 861 Napisanych postów 11047 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 183395
Witaj,
Będzie ok, jedynie chudy twaróg wymień na powiedzmy półtłusty oraz dodaj okresowo ryb jak śledź,makrela czy łosoś i będzie ok.
Pozdrawiam
1

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 28 lat Na forum 222 dni Przeczytanych tematów 5751
Dzięki wielkie! A co sądzisz o węglach na noc zamiast białka i tłuszczy? I wtedy białko z tłuszczami rano? Czy lepiej białko i tłuszcze na noc?
Zależy mi na spaleniu tkanki tłuszczowej.


Zmieniony przez - Kaziu90 w dniu 2018-03-19 10:03:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516266
Daruj sobie zabawę w indeks glikemiczny. Węglowodany mogą znajdować się w każdym posiłku, mało tego spożywanie BCAA z białkiem nie jest optymalnym rozwiązaniem, gdyż odżywka białkowa dostarcza wszystkich niezbędnych aminokwasów. Dodatek BCAA może redukować anaboliczny potencjał leucyny.

Jak zamierzasz urozmaicać dietę?
1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 28 lat Na forum 222 dni Przeczytanych tematów 5751
Co rozumiesz poprzez urozmaicać? Chodzi Ci o wymienność składników? Jeśli tak to oczywiście kurczak/indyk/wołowina/ryba. Przepisów jest mnóstwo, żona głównie gotuję więc ciągle inne smaki:) Warzywa dodaje do posiłków 2 i 4. Owoce wymiennie: banan, grejpfrut, truskawki, maliny, jagody, borówki, mango, jabłko. Produkty zbożowe: ryż brązowy, basmatii, kasza jaglana, płatki jaglane, owsiane, otręby.
Od czasu do czasu fit desery.
Jak uważasz z jedzeniem węgli na noc, a białko i tłuszcze na śniadanie.
Wydaje mi się że po węglach na noc lepiej się czuję. Ale jak jest z ta regeneracją w nocy. Białko ciężej się trawi, co na noc chyba nie jest pożądane...?



Zmieniony przez - Kaziu90 w dniu 2018-03-19 10:44:13

Zmieniony przez - Kaziu90 w dniu 2018-03-19 10:56:16
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna.