SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena cyklu

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1084

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 380
Co sadzicie o takim cyklu : Animal Pump + Animal Nitro + Animal M-Stack + WEIDER Mega Mass + PROLAB Creatine Monohydrate...Drugie pytanie jak to brac??
Z góry dzieki za odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 22471 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 101363
IMO: poza pumpem mega massem i mono reszta gowna zbedna

Pump przed treningiem i tylko w treningowe

Nitro dawalbym po treningu i w dnt jesli juz to w ciagu dnia

Mega Mass jako uzupelnienie brakow w diecie

kreatyna rano i po treningu po 5g

M-stack przed treningiem, NT w ciągu dnia

Śmiało - cała kasa leci na pomoc dla schroniska dla zwierząt.
https://booking.com/s/67_6/f03173bf 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 380
Dzieki,czy moze lepiej zamiast Pumpa i Mono zapodac naNO Vapor,bo to mniej wiecej tak samo cenowo wychodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 22471 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 101363
wolalbym juz pumpa i mono

Śmiało - cała kasa leci na pomoc dla schroniska dla zwierząt.
https://booking.com/s/67_6/f03173bf 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 380
Jeszcze raz dzieki :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1082 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8121
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1540 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29609
Z animala jedyny dobry produkt to Flex , reszta przereklamowana....

....życie to coś więcej niż krew pot sperma i łzy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 380
a co sadza inni?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 205
witam chciałbym żeby mi ktos pomógł rozpisac jak mam brać poszczególne odżywki
nitrobolon energizer
hmbolon
monohydrate creatin classic
biłko (whey protein concentrate)
witaminy ( w płynie)
DZIĘKI

cheeatos

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie do wiekszych/doswiadczonych!

Następny temat

Olimp massacra & nitro bollon II

nutlove nowy