SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena Treningu Na Masę

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1549

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 413 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6565
Oto mój terening, prosze o jego ocene, powiedzcie co jest nie tak.
Już mówie, ze ćwiczenia w środe odpadają, a siłownia czynna tyko w Poniedziałek, Środe, Czwartek, Piatek, a więce wiadomo czemu taki trening, z tym, że w piątek moge być tylko godzine, a nogi mi najmniej czasu zajmują. Oceniajcie, prosze!
PONIEDZIAŁEK
Klatka:
Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4x10-12powt.
Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 3x10-12powt.
Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę 4x10-12powt.
Barki:
Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim 4x10-12powt.
Ściąganie drążka/rączki wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem (nachwyt) 4x10-12powt.
Unoszenie sztangi siedząc 3x10-12powt.

CZWARTEK
Biceps:
Uginanie ramion ze sztangą na "modlitewniku" 3x10-12powt.
Uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie (z supinacją nadgarstka) 4x10-12powt.
Uginanie ramion ze sztangą nachwytem stojąc 4x10-12powt.
Triceps:
Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 4x10-12powt.
Wyciskanie "francuskie" sztangi w siadzie 4x10-12powt.

PIĄTEK
Uda:
Przysiady ze sztangą na barkach 4x10-12powt.
Prostowanie nóg w siadzie 4x10-12powt.
Łydki:
Wspięcia na palce w siadzie 4x10-12powt.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94077
wiem ze kilka razy wysylalews posty tu i odpoowiedales ale my nie pamietamy takich rzeczy np ile juz trenujezs co cchesz osiganac itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 413 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6565
Zaczynam ćwiczyć, mam za sobą już trzy tygodnie terningu, ćwicze poniedziałek, czwartek, piątek. Terning jest w godzinach 17-19(poniedziałek), 18-20 (czwartek), 17-18 (piątek), możliwości sprzetowe, to ławka prosta i skośna, sztangii, dwa wyciagli (jeden do wiosłowania), modlitwnik, sztangi, sztangielki, maszyna do porstowania nóg, maszyna do wspięć na palce siedząc, ławka do brzuszków, poręcze do pompek i wznosów nóg oraz drążek do podciagania, chciałbym zyskać masy mięśniowej, to jest mój pierwszy plan, nie stosuje dopingu ani suplementów, a przeciwskazań medycznych nie mam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94077
błędów jest duzo ale najpierw powiedz gdzie są plecy?
z resztra kiepskie polaczenie , zla kolejnosc, omijanie partii, za duze serii na male parte
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 157 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 763
jw

Palenie albo zdrowie - wybór należy do ciebie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 413 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6565
hmm, w takim razie co poprawic, i kiedy dodać plecy? czy robić je po barkach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94077
jesli masz 3 dni :
pon nogi barki (brzuch)
czw klata tric (brzuch)
piatek plecy bic (przedramie)

i popraw trening wg tego :
Klatka-2 postawowe +1 izolowane
grzbiet góra-2 postawowe+ 1 na czworoboczne(kaptury)
grzbiet prostowniki-1 podstawowe
tricepsy-1 postawowe +1 izolowane
bicepsy-1 postawowe +1 izolowane
przedramiona- 1 podstawowe
uda-4-głowe 1 postawowe +1 izolowane
uda-2-głowe 1 izolowane
łydki-1 podstawowe
brzuch 1 na proste +1 na skośne
barki-po 1 na każda głow

W doborze ćwiczen pomocny będzie "Atlas Ćwiczeń" :
http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 413 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6565
OK, w takim razie ułoze nowy plan i dam tutaj do oceny. Te zasady jakie podajesz wydają mi sie troche za lekkie, cóż, widać sie jeszcze nie znam. Trzeba sie podszlifować.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bole kregoslupa

Następny temat

Pomoc specjalisty. Ocena wagi i dobor treningu.

Black weekend