SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tkanki tłuszczowej - porady

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1108

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 223
Witam
Na wstępie chciałbym sie przywitać , bo obserwuje , czytam forum od dawna. ponad 10 lat jak jeszcze sie ładowało na noc twaróg i zapijało kieliszkiem oleju
Ułożyłem sobie plan poprawy własnego ciala/zdrowia/zycia i prosiłbym o ocene mojej wiedzy ktora w większości wyczytałem z tego forum! dzięki wielkie .
Troche dlugo bedzie , ale jak ktos dotrwa to sie klaniam :)

Czas najwyższy sie jednak wziąć za siebie . Ćwiczyłem 2 lata ale to bylo jakies 8 lat temu , od tego czasu kompletnie sie wypialem na moj organizm.
tzn . Jestem kierowca zawodowym , ostatnie 6 lat spedzilem w budzie 3 tygodnie w trasie 1 tydzien w domu .
I sie zapuscilem ostro , to nawet nie chodzi o to ze mialem jakies napady glodu , mcdonaldsy itp . nie , chodzi tutaj pewnie glownie o chlanie piwska codzienne + czeste glodzenie sie , brak uczucia glodu ( pewnie skutek rozwalonych hormonow od chlańska ) No i oczywiście dni kiedy sie piwsko wciągało razem ze wszystkimi badziewiami /przekąskami ktore sie trafily

Dobra , ale zdaje sobie sprawe co robilem zle . Teraz dalej jestem kierowca , ale codziennie w domu ( robota jak robota 8godzin i koniec )
Zakupilem sobie silownie do domu ( jako ze przed te pandemie sa silownie pozamykane ) i zaczynam dzialac

Sprzet jaki posiadam :

-Ławeczka
-gryf 180 , łamany
-hantle
-modlitewnik
-rowerek na aeroby

Raczej preferuje właśnie wolne ciężary nie maszyny . Bynajmniej nie teraz

WYMIARY TERAZ :
180cm / 90kg

mierzyłem wg. wytycznych sfd chociaż trochę tego bf mam , miękko jest i zależny jak mi się napnie miara (staram sie zawsze tak samo )
kark - 41cm
biceps - 36cm
klatka - 110cm
przedramie -31cm
nadgarstek - 17-18cm
talia - 97cm